God morron !

Orkut Scraps - Good Morning

 

God morron!

Hoppas ni sovit gott och att ni vaknar upp till en solig och fin långfredag. 🙂

Själv gav jag upp att sova vid 2, för alla verkar ha kommit ut från sina hålor och supit sig fulla och står utanför mitt sovrumsfönster och sjunger 😦

På baksidan av huset har vi skog men på min sovsida finns civilisationen 😉

Hade ju eg tänkt att ta lite påskledigt, men som ni ser så funkar det ju sådär , är ju inne på bloggen av gammal vana det första jag gör när jag vaknar 🙂

Bloggoholic …… japp tror det har blivit ett beroende 🙂

Men ett ganska ok beroende tycker jag.

Igår så ville min dotter Angelica höra alla “spökhistorier” som jag varit med om , hon kallar det så när vi har haft besök av något övernaturligt här i huset, å dessa historier skrämde upp henne så nu vägrar hon sova, hihihi Nu tycker ni att jag är elak som skrattar åt detta, men saken är att inte kan sluta fråga ang detta , så jag antar att nyfikenheten tar överhanden, men jag berättar ju bara lite för jag vet att hon är nyfiken men sitter och skrämmer upp sig själv samtidigt som hon skrattar åt sig själv.

Men hon är ju så gullig denna tjej.

Nu när jag skulle ta fram dagens kort så fick jag se att det redan var ändrat, och blev fundersam.

Lyfte upp korten och ur korten kom ett nytt kort som jag inte sett innan.

Detta kortet hade hon gjort, och gissa om det värmer i hjärtat .

Men vi får vänta några dagar innan detta kommer upp för jag tar dom i ordning 😉

Dagens kort är

So! Hold on Tight Spider Monkey, nu kör vi på en ny dag 😉

DAGENS

DAGENS FAKTA

“På tio minuter frigör en orkan mer energi än all världens samlade kärnvapen.”

_____________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

“Det enda landet som är i plural är Nederländerna”

_______________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Den som uppträder fåraktigt gör sig till byte för vargar.

_______________________________________________________

DAGENS NAMN

Allan, Glenn

GRATTIS GRATTIS

HA EN UNDERBAR LÅNGFREDAG OCH SKÖT OM ER , KRAM KRAM

Orkut Scraps - Easter

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to God morron !

  1. Cattis says:

    Godmorgon!
    Här är en till som är uppe tidigt.
    Men det är inte några fyllon som väcker mig utan fågelsång.
    Det kan man inte klaga på va?

    Och här är det jättefint väder.
    Det blir nog en kanonfin påskhelg.
    Hoppas din med blir det.

    Många påskkramar

  2. Paula says:

    Godmorgon på dej med! Här skiner solen för fullt! Skönt med värme:) Hoppas att din långfredag blir bra! Kram

  3. Babs says:

    Men så gulligt med kortet du fick!
    Här regnade det när jag vaknade vid 7 men nu börjar det ljusna.
    Kram och ha en fin långfredag.

  4. Mimmi says:

    Godmorgon fina 🙂
    Ha en underbar långfredag du me´ !!
    Kramar ♥

  5. maria says:

    Vad gulligt av din dotter 😉

    Önskar Dig en GLAD PÅSK ❤

    Må så gott och ät massor av goda ägg i påsk 🙂
    Kramar från mig !

  6. Loppan says:

    God morgon!
    Vad gulligt av din dotter! Det är sånt som gör ett mammahjärta varmt 🙂
    Övernaturligheter. Kan tänka mig att hennes nyfikenhet liksom sitter i blodet. Eller? Jag menar om du är intresserad så ärver hon kanske det.
    Ha en fin dag.
    Kramar från en annan Bloggoholic 😉
    Förresten – du har mail 🙂

  7. Fnulan says:

    Godmorgon min sköna höna!
    Vad söt dotter!! Men lille hjärtevännen!
    Ja vem är inte bloggberoende.. farligt detta livet!!

    Jag menade att du kan inte se vem som följer dig! Du kan bara se vem du följer.

    Puss

  8. Renee says:

    Jag hade också svårt att somna om vid 2-tiden, för här spökade det på riktigt!!!

  9. Eva says:

    GLAD PÅSK SYSTERN MIN hoppas du får en härlig helg med massa godis o ägg kram kram kram

  10. Mystjejen says:

    Godmorgon fina<3
    så sött gjort av din dotter, sånt värmer…

    Önskar dig en underbar påsk 🙂 kramar

  11. Znogge says:

    Har man inte värre behov än bloggen så 😉

    Kram

  12. Jenniferf says:

    Glad o lång långfredagen till dig då! Gå upp så tidigt…jag vaknade själv 8 o det var för tidigt. Nu sitter vi på båten till möja o jag bloggar. Håller med- bra beroende! Kram

  13. Viveka says:

    Vi har en superfin dag, mkt sol och värme…
    Ha en fortsatt trevlig Påsk.
    Kram
    Viveka

Leave a Reply

