God kväll :)

Orkut Scraps - Good Evening

 

God kväll i stugan 🙂

Ännu en dag snart till ända, vart i hela friden tar de vägen????

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen, vi har börjat att dona med altanen.

Vi har fått upp möblerna å så, men planteringen är kvar och den får bli till veckan.

Men nu har jag tagit kvällen och parkerat framför datorn, det är ett bra sätt att varva ner på tycker jag .

Gubben håller på och springer runt å provar kläder som en vettvilling, han skall med sin vänner till hotellet där det är påskdisco. (heter det så) aja party på hotellet iaf.

Så jag ,Jennifer och Angelica skall ha fredasmys själva.

Hihihi ja jo det har vi iof alltid eftersom gubben alltid har nåt att göra 😉

Men måste säga att jag känner mig så himla glad idag.

En bidragande orsak till detta var att jag fick ett otroligt fint mail förut idag från en bloggvän , och det värmde så himla mycket så jag är lycklig hela jag.

Hoppas ni alla får en underbar fredagskväll och en supermysig Påsk
myspace easter graphic

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to God kväll :)

  1. Paula says:

    God kväll på dej också! Ja, här har jag inte gjort så mycket,….mest vilat. Vi far kanske ut o äta ikäll! HA en supermysig fredagskväll! Kramar

  2. Freja says:

    Själv har jag pluggat hela dagen, trädgården får vänta tills familjen kommer hem. Enda besöket i solen var två turer till sopsorteringen… Myser bara med katterna i kväll!

  3. Mystjejen says:

    Ååååå vad mkt ni har gjort idag:-) det kommer sen bli supermysigt med planteringen, lite färgklickar här och där. Kramisar söta o ha en fin fredag ❤

  4. ansepanse says:

    God kväll, ja så harLÅNGfredagen också nästan gått, men den var trevlig för mig
    ha det gott vännen – bamsekramar

  5. Visst har vi haft en underbar dag, som tyvärr bara tjoff!!!flög förbi 🙂
    Det finaste kortet av dom alla, har du alltså redan sett. Gulligt!
    Hoppas din morgondag blir lika bra som i dag.
    Kram
    Susanne

  6. Helen says:

    Så ja, bara 40 minuter kvar av kvällen! Hoppas att ni fick er myspys afton, här har det mest varit nys……..

    Sussa göttoch dröm sött1

    Påskakram

  7. fialia says:

    Låter som en bra dag. Får önska dig en Glad Påsk!
    ha de Fia

  8. Josefine says:

    typiskt:D fanns de inge av kläderna du vill ha då?=)

  9. Loppan says:

    Kramar till dig ❤

Leave a Reply

