22 April, 2011 11:26

Hejsan alla underbara, bloggar från altanen, liggandes i solen 🙂 tack gode Gud för Iphone 😉
Gubben står vid grillen och barnen leker ute, vilken underbar och härlig sommardag:) Puss å kram

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to 22 April, 2011 11:26

  1. fialia says:

    Ja det håller jag med om, en underbar dag,
    Glad Påsk!
    ha de Fia

  2. carina says:

    Vi har oxå en fin dag 🙂
    Har varit till Vårdcentralen med sonen på fm för omläggning. Nu är det strax dax för mig att åka och jobba, kväll 2 av 4!
    Ha en fin dag vännen♥

  3. Sanna says:

    Mmmm blev nog säkert jättegott och vi ska grilla imorgon och grillade även igår. Det blir ju en hel del nu när vädret tillåter.
    Ska ut i solen jag också nu och vinkar på vägen; -GLAD PÅSK!
    /Kram

  4. Loppan says:

    Ja, idag är det verkligen sommar 🙂 Underbart!

    Jag är också intresserad av det övernaturliga. Vet att någon finns hos mig ibland och jag vet vem det är. Känner mig trygg i den vetskapen.

    Vad är du för stjärntecken? *nyfiken* Själv är jag fisk.

    Kramar ❤

  5. Mystjejen says:

    Då är gubben på rätt plats;-) hihi….så skönt att kunna blogga med iPhonen 🙂 kramisar ❤

Leave a Reply

