Go middag!

Jaha då har halva denna dagen också rusat iväg.

Helt otroligt, inte ett dyft man har fått gjort än .

bara så ni vet  så är jag småförälskad 😉

Nu blev ni nyfikna va…..

Japp eller stormförälskad i två hundar som heter Quila o Ronja.

Det är två underbara Berner Sennenhundar som är bara så underbara.

“Dom ” driver en blogg som heter Quila o Ronjas blogg

Detta är en av mina favoritbloggar Bernernörd som jag är 😉

Känner man sig deppad så kan man knalla in på denna blogg och vips så blir man på ett strålande humör.

Dessa vovvar är balsam för själen kan jag lova.

Jag fick lov av deras matte att låna en bild på bloggen så titta och njut.

Detta är Ronja som har kommit på att det är bättre att åka än att dra 😀

Jag tyckte denna bilden var så himla tuff på något sätt.

Så jag tycker absolut att ni skall kika in till dessa jyckar och kika själva och upptäcka dessa underbara Berner.

Quila o Ronjas blogg

Tack matte för att jag fick låna denna bild 🙂

Ha nu en underbar fortsättning på dagen.

kram kram

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Go middag!

  1. Renee says:

    Smart hund! Bättre att åka med!

  2. Sanna says:

    Gillar också de här hundarna.
    Ha en toppendag och kram på dig!

  3. Lena says:

    Kikar in för att önska dig en
    Glad Påsk!

    Kram

  4. ansepanse says:

    hahaha – självklart bättre att sitta i vagnen än att dra på den 🙂
    klart att man blir glad över att se på hundar 🙂
    bamsekramar

  5. Emelie says:

    Tycker också om Berner, man blev ju förälskad i Båtsman när man var liten 😉 Glad Påsk!

Leave a Reply

