Hej igen!

Känner mig en gnutta lättad.

Jag har nu suttit och räknat och räknat och räknat i flera dagar.

Läst igenom allt man kan komma över ang starta eget.

Det går runt runt i skallen, men har ändå kommit fram till ett beslut…..

Nyfikna.

-ok skall berätta.

Jag har gjort en offert och en affärsplan som jag har lämnat in till banken för att få deras syn på saken.

Tycker dom att det är en bra idé så kör jag på.

Gubben är ju lite emot detta, men säger att tycker banken att det är en bra idé så kör 🙂

Känns ju som att man måste ha hans godkännande också på något vis.

Han vill inte ta av några sparpengar till detta så jag kommer att försöka få ett lån att starta upp firman om nu dom tycker att det är bra.

Kan väl kanske vara klokt att inte barskrapa sig helt ifall det skulle hända något oförutsett.

Så nu sitter jag och håller tummar och tår 🙂

Tycker nånstans att det borde vara bra att starta ett sånt företag härikring eftersom närmsta nagelterapeut ligger över en timmes bilfärd härifrån , i Strömstad.

Men men man vet aldrig.

Tusen tusen tack för alla era peppande kommentarer, tack vare dessa fattade jag mitt beslut att våga försöka 😀

Som jag tidigare sagt , så är ni guld värda 😀


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Hej igen!

  1. Znogge says:

    Säger banken ja så kan du nog lita på att det är en hållbar idé! De är ganska så försiktiga numera…

    Kram och lycka till!

  2. Nett says:

    Hoppas att dte går vägen och att det kan bli något av dina funderingar och planer. Håller tummarna. Kram

  3. Oh, vad roligt! Nu håller vi tummar och tassar….stenhårt 😉
    Lycka till
    Kraaaam
    Susanne

  4. GUEVACCI says:

    tack 🙂 händer idag då?

  5. Mystjejen says:

    Då håller vi allt här 🙂 och hoppas det går bra bamsekramar söta ❤

  6. Paula says:

    Håller tummar o tassar här! Kram

  7. Sanna says:

    Starkt gjort när man känner sig mogen en ny uppgift i livet. Jag är kanske också på G. att bli egen och i så fall första gången i livet. Så jag ska följa din väg här med intresse och hålla mina tummar hårt för dig.

    Kramisar

  8. carina says:

    Håller tummen hårt för dig 🙂
    Lycka till!
    Kramen vännen♥

  9. Fnulan says:

    Gud vad skoj, det gör du rätt i! Finns det ingen annan så är saken biff ju! Glad för din skull.,

    Du kan inte se vem som följer dig, men jag gör det i alla fall 🙂
    puss

  10. Fnulan says:

    Gud vad skoj, det gör du rätt i! Finns det ingen annan så är saken biff ju! Glad för din skull.,

    Du kan inte se vem som följer dig, men jag gör det i alla fall 🙂
    puss

  11. Mia says:

    Spännande!! håller tummar o tår för dig! Det finns så många bra sidor på nätet att läsa om egen firma o vilken modell som är bra, skatteverkets sida är också bra tycker jag. Redovisningsprogram finns till bra priser och som är lätta att hantera själv 😀 det fixar du lätt själv!

    Påskkramisar

  12. Diana says:

    Vad härligt att du kommit fram till ett beslut! Kan du inte höra med ams, de sponsrar ju en ibland till att starta eget?!

  13. fialia says:

    Så kul håller tummen!!! Min syrra e nagelterapeut, kör du acryl eller glasfiber?
    ha de Fia

  14. Mickan says:

    Jag håller tummarna att det går bra! 😀
    Kramar

Leave a Reply

