God morron!

Orkut Scraps - Good Morning

Idag är det redan onsdag.

Lixom vart i all världen tar dagarna vägen?

Detta går då över mitt förnuft å in på prästens !

Jag vann ju 1:a pris hos Mystjejen, jätte fina peppningskort.

Så jag tänkte att fler skulle få vara med på vinsten, så jag drar ett kort på morron och så lägger jag med kortet här i bloggen så får vi alla ett peppande kort 🙂

Älskar dessa kort 🙂

Sen vill jag ju tacka alla för er hjälp och peppande kommentarer, de är värda skall ni veta.

Jag har ju inte riktigt bestämt mig hur jag skall göra med nagelskolan.

Jag är ju jättesugen på detta, men gubben är mindre intresserad och menar att det inte finns marknad för detta .

Medan jag tror att det finns.

Så det är himla svårt, men jag är så sugen på att GO FOR IT .

Men sen så tänker jag, klarar jag av att starta en egen firma, har ju aldrig gjort något liknande. Ja vi får se vad som sker.

Va tycker ni?

Min loggo skulle se ut ungefär så här:

Aja vi får se. 😀

Nu kör vi dagens !

DAGENS FAKTA

Om man skulle lägga hela kroppens alla röda blodkroppar på en rad så skulle den raden bli cirka 187 500 kilometer lång.

______________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

Om man kunde köra bil till solen med en konstant fart av 100 km/h skulle det ta 176 år att komma ända fram – utan vilopauser.

_________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Om du misstror en människa – anställ henne inte. Om du anställer en människa, misstro henne inte.

_________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Amalia, Amelie, Emelie

GRATTIS GRATTIS

KRAM I MASSOR


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to God morron!

  1. Annelie says:

    God morgon i stugan. Jag tycker absolut att du ska testa köra eget om det är det du känner i hjärtat att du vill. Om du inte provar kommer du alltid undra hur det skulle ha varit. Jag har för mig att det var den här utbildningen som min nageltjej gick och hon tyckte att det funkade jättebra att göra den på distans. http://www.essentialnails.com/product/179/eng/nail-courses.htm

    Starta en enskild firma och börja i liten skala på hemmaplan om du kan (bara för att slippa hyran på lokal). Gör reklam så att folk hittar till dig.

    Ha en underbar dag! Kram

  2. skåningen says:

    Morn! Ja du ibland tycker jag att veckan bara består av måndag och fredag,vad som hände däremmelan går så fort…Det är många som vill göra vid sina naglar ,,,,så varför inte??+ Men viktigast är att du känner efter vad DU vill…Ja det hände en hel del igår.Men jag bara deligerade,klart någon måste ju vara arbetsledare ;)Ha en bra dag! Kram!

  3. Paula says:

    Ja, tänk att det är onsdag redan! JAg ska städa, städa idag o tvätta……Ha en bra dag! Kramar

  4. Mimmi says:

    Godmorgon 🙂 Jag tycker oxå att du ska satsa på att starta eget om du känner att du vill det !! Peppningskorten är underbara, tack för att du delar med dig av dem här på bloggen !!! Ha en fantastisk tisdag. Kramar ♥

  5. Mimmi says:

    Oj då , jag menar förstås onsdag , är visst lite dagvilsen …Hahahahahah 🙂
    Kram ♥

  6. Camilla says:

    Oj,vad spännande!
    Jag tycker att din loggo är kanon.
    Kan jag få beställa tid,redan nu? 😉
    GO FOR IT!!
    Kram!

  7. Diana says:

    Kan du inte kolla hur det ser ut med nagelteknologer (heter det va?) i din stad? Här svämmar det över med såna, plus att vi har nån asiatisk kedja där de “hämtar hit” folk som jobbar för typ ingen peng alls, svårt att konkurera med det.

  8. Lena says:

    Du kan kanske köra med lite annat också tillsammans med naglar, tex sälja smink eller naturprodukter.Eller kanske dela lokal med en frisör, massör eller nåt liknande
    Tror nog att det finns en marknad, men man bör nog börja i en liten skala först.

    kolla upp hur många nagelsalonger det finns där du bor.

    Kramar

  9. Ingrid says:

    Vad härligt med såna kort att läsa varje dag! 🙂 Hoppas du får en riktigt fin dag! Kram på dej!

  10. Mystjejen says:

    Godmorgon fina, så härligt att läsa att du tyckte om dem ❤ ja jag älskar dem oxå:) tack för att du delar med dem på din blogg:)

    Oj redan logga;-) kan jag boka in tid nu 🙂 önskar dig en toppendag

    Kramar fina

  11. Vivi says:

    Det är ju många som håller på med naglar just nu, så visst fins det konkurrens, samtidigt…. det är många som håller på med naglar just nu 🙂 det finns ju ett behov! Försök se vad du kan erbjuda som inte andra har, dina starka sidor. Marknad finns iaf och kommer alltid att finnas ! 🙂 Jag har faktiskt själv kollat lite på nagelutbildningar.
    Kram

  12. Om du brinner för det, så kör! Loggan var ju jättefin, hihi.
    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Susanne

  13. carina says:

    Klart om du känner för att hålla på med det, så bara kör 🙂
    Kramen fina du♥

  14. ansepanse says:

    jag tycker du ska satsa på det om du tycker att det skulle vara roligt
    kramar

  15. Sofia says:

    Vilka mysiga kort!
    Jadu, nagelteknologer eftersöks ju i varje frisörsalong, så nog tror jag att det finns en marknad ändå, lite beroende på vart man bor också förstås. Kan tro att det är mer eftersökt i storstäderna än ute på landet…
    Starta egen firma kan du säkert få hjälp med om du pratar med rätt institutioner. Har hört att det inte är så svårt 🙂

  16. Loppan says:

    Jag tror man ska våga följa sina drömmar. Man har ju bara ett liv och det måste man ju ta vara på. Go for it! 🙂
    Kram på dig!

Leave a Reply

