20 April, 2011 18:51

Jaha då är det kokta fläsket stekt 🙂 kanske inte syns viken färg jag fick att sitta ute å varvade ner en stund idag. Jag brukar sällan bli röd eftersom jag har en ganska solvänlig hud som blir snabbt brun, så jag måste varna för en otroligt stark sol ute nu, så sola försiktigt,
Nu skall jag gå och lägga mig så jag vill önska er en god natt. Massor med kramar.

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to 20 April, 2011 18:51

  1. Jane says:

    Jag har så svårt att vara försiktig i solen. Älskar att vara lite rödmosig. Haha…
    Vilket skit med din arbetsplats. Hoppas att det ordnar upp sig.
    Och vad det gäller att starta eget så GO FOR IT !!!
    Underbara dagens föresten !
    Kramar i massor / Jane

  2. Loppan says:

    Jag är jättekänslig så jag är försiktig och smörjer mig i vanliga fall också, men jag har också märkt att solen tar mer än vanligt i år.
    Sov gott och dröm sött ❤

  3. mitha53 says:

    Jag har inte hunnit sola än, kanske kan bli lite i helgen. Vilken färg du fått redan,
    Kramen o suss gott!

  4. kaffehörnan says:

    Oj vad de tar hårt
    Då blir de svårt o ligga efter den brännan
    kram

  5. Hillevi says:

    Ja, nu tar det riktigt ordentligt! Härligt, härligt, men farligt, farligt! 🙂

  6. Mickan says:

    Ser inte riktigt vilken färg du fått. Men mycket färg! 🙂 Jag har inte varit ute så mycket i solen än så jag är fortfarande blekfis. Behöver du solkräm så hojta. ;D
    Kramar

  7. Josefine says:

    Haar ni starta en ikon för tillsalu saker, kolla gärna och se om de är något du är intresseerad utav 😉

  8. Oj då! Försiktig i solen har man svårt att vara. Det är ju så skönt.
    Dröm sött
    Kram
    Susanne

  9. fialia says:

    Ojoj Hoppas att det inte kommer att svida,
    ha de Fia

Leave a Reply

