Hjälp !!

Jag skulle vilja gå en kurs så jag kan utbilda mig att göra nagelförlängningar.

Det måste ju vara en kurs som är godkänd och seriös förstås.

Men när jag säker på nätet så kan jag inte hitta något om detta.

Eller jo jag hittar , men  ingen som ger diplom.

Känner ni någon eller vet vart man kan gå en sådan utbildning så skulle jag tacksamt ta emot all info som finns 😀

Jag är ju en obotlig pysselmänniska 😉

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to Hjälp !!

  1. Ingrid says:

    Har du googlat utbildning diplomerad nagelterapeut? Då kan du säkert hitta massor 🙂 Ibland finns det seriösa annonser på blocket också! Lycka till 🙂 Kram på dej

  2. Sveriges Nagelterapeut Skola i Nyköping, 0155-28 87 30. En kompis till mig driver skolan.
    En gång berner, alltid bernern, säger manju. och visst stämmer det 😉
    Kram
    Susanne

  3. Kort says:

    Fråga lillsyrran, hon utbildar sig just nu till nageldesigner =)
    Här är hennes blogg: http://blogg.amelia.se/jhnageldesign/
    Ha en fin dag! kram

  4. Fina Frun says:

    Men det finns det ju gott om! Det är ju väldigt populärt! Har själv haft sådana tankar faktiskt…
    Kika in här för seriösa skolor:

    http://sansa.nu/medlemmar.shtml

    Lycka till!

  5. ansepanse says:

    vilka fint målade naglar och vilket pillejobb 🙂
    kramar

  6. carina says:

    Nej tyvärr kan jag inte hjälpa dig! Snygga naglar det där 🙂
    Ha en fin dag vännen♥

  7. Sofia says:

    Vilka fina naglar!
    Själv är jag väldigt opysslig tyvärr! Pyssel är alltid så roligt när det blir färdigt… Tiden räcker tyvärr inte riktigt till för allt jag vill göra…
    Vet dock inget om var man får diplom för sådant! Du borde nog söka på “nagelteknolog”. jag tror folk som utbildar frisörer brukar utbilda i det också.

  8. Ingrid says:

    Ingen fara, bara skoj att kunna hjälpa till! 🙂 Kram på dej

  9. lovisa says:

    sv: Tack såmkt.D

  10. Diana says:

    Oj, det finns nog lite överallt! Har några vänner som gått det. Tänk bara på att det är dyrt att utbilda sig plus att man får pröjsa för allt material, så det är bra om du har en rejäl startkassa!

  11. Sanna says:

    Ser att du fått en hel del hjälp och lägger till en länk jag också hittade!
    http://www.naglar-naglar.com/nagelutbildning.html

    Trevlig söndag och kram från mig!

  12. Nett says:

    Det där är något som min dotter skulle vilja gå på med. 😉 Hoppas att du hittar en bra utbildning. Kram

  13. Mystjejen says:

    Jag har ingen aning faktiskt fina…….nu har jag skickat iväg din vinst =) så kika i din mejl så kan du ju spåra imorgon hihi…Kramar söta o ha en fin dag

  14. diana says:

    Du får nog googla. Men sök på nagelteknolog.

  15. Lisa says:

    Hej tjejen!
    Jag gick en nagelutbildning här uppe i Piteå hos en jätteduktig tjej… Dessvärre misstänker jag att det är lite väl långt bort, men jag har hört talas om flera seriösa utbildningar, konstigt att du inte hittar något när du googlar! Jag ska hålla ögonen öppna och tipsa dig om jag hör någon tipsa en bra utbildning. Var vill du utbilda dig i landet?

    Kram på dig!

    /Lisa

Leave a Reply

