God morron!

Orkut Scraps - Good Morning

Vakande med ett leende på läpparna , fortfarande väldigt glad efter ha vunnit dessa “dagens kort” från Mystjejen.

Jag älskar sånna kort, jag har lite kort själv, men det är tarot kort, så att vinna dessa kort var ju bara så underbart 🙂

Nu kommer lite bilder från soliga gårdagen.

Nellie älskar när det blir varmt ute, för då kan man ligga i solen och det är varmt och skönt.

Wilma däremot gillar ju vinter och kyla, fast på sommaren får hon ju bada så mycket hon orkar så det är väl hennes lycka med sommaren.

Nallie knallar runt en stund för att hitta bästa solplatsen.

Finns ju massor med plats eftersom altanen inte är iordning gjord, så det finns 12 kvadratmeter att välja på 🙂

Wilma tycker det är varmt och hon har lite svårt att komma till ro, eftersom alla familjemedlemmarna är på olika ställen. Jennifer är i studsmattan, husse tvättar bilen på andra sidan huset, Kesella är på upptäcksfärd i trädgården och Molly är på taket.

Puh det är jobbigt att ha ansvar för en hel familj 😉

Men till slut så lade hon sig vid altandörren i skuggan för där hade hon bäst uppsikt över alla, samt att hon hör om någon skulle försöka ta sig in i huset.

Hmm ursäkta röran på altanen, bord som står på ände och påsar med jord, men först så blir det ju rörigare innan det blir bättre 🙂 Men snart så är min altan färdig för att fira ännu en sommar 😀

LITE DAGENS

DAGENS FAKTA

“På 60-talet kidnappades Frank Sinatras son. Sinatra erbjöd förövarna en miljon dollar, men de tackade nej, de ville bara ha 240 000.”

_________________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

“Kattfiskar har 27.000 smaklökar”

(usch , ingen snygging direkt )

_____________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Igår smidde jag tusen planer, i morse gjorde jag som vanligt.

_____________________________________________________

DAGENS NAMN

Elias, Elis

GRATTIS GRATTIS

HA EN UNDERBAR DAG, KRAMAR I MASSOR ❤

 

Orkut Scraps - Sunday

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to God morron!

  1. Emelie says:

    OJ oj, kan du tänka dig att jag fick hissa sidan upp och ner 3 ggr för att hitta bloglovin knappen nyss! TRött mamma efter ännu en sömnlös natt 😦 Kaffe? Ja tack!
    NU ska jag ta på mig “ståldräkten” och låtstas att jag sovit 12 timmar i sträck 😉

    Hoppas du får en fin söndag!
    Kramar i massor till dig!

  2. Eva says:

    GRATTIS DU HAR EN SAK ATT HÄMTA PÅ MIN SIDA KRAM

  3. Angelica says:

    sv:Ja,Thailand är något som verkligen har börjat locka mig.
    Har kikat både priser och hotell men det är såå jäkla dyrt att åka. :/

  4. Babs says:

    Härliga djur men det måste vara jobbigt att som flockdjur inte ha alla samlade.
    Kram hela dan!

  5. Paula says:

    Härligt med djur..mindre härligt med hundhåret:)
    Idag är det valdag i Finland…..ska fara o rösta:)
    Undrar hur du fått hjärtat med kram o ditt namn? Vill också ha:)
    Ha en skön söndag! Kramar

  6. Camilla says:

    Jaha…det var DU som tog solen ifrån oss 😉
    Nå ja…vi kanske får tillbaka den någon dag 😉
    Kram på dig!

  7. Susanne P says:

    Vilken härlig altan att ligga och sola på!
    Kram

  8. Anna says:

    Måste säga att kidnapparna var lite… eh… ja vad ska man säga. Dumma?

  9. Du är gullig du 😉
    Haha, i sättet verkar hon vara ren berner. Jaa, nosen kanske är lite annorlunda. Men fin är hon.
    Visst är det skönt att få pyssla ute.
    Vi ses sen´
    Kram
    Susanne

  10. Stattinskan says:

    Haha – skrattar gott åt “Frank Sinatra-grejen” ;-D
    Gomorron

  11. Znogge says:

    Nej, det var en rejäl fuling 😉 Ha en härlig dag du med!

    Kram

  12. Fnulan says:

    VAd mysigt med en hel hundfamilj! Måntro dom gottar sig i solen!!! Varmt och gott!
    Grattis till din utdelning den är du värd!

    Ha värdlens bästa söndag!

  13. Mystjejen says:

    Gomorrn fina, så härligt det kommer bli att få mysa på altanen sen:) vad glad jag blir att läsa att du tycker om vinsten….önskar dig en fin söndag bamsekramar

  14. Loppan says:

    God morgon söta du!

    Vet du vad? Jag har också Tarotkort 🙂 Är du duktig? Jag har inte lärt mig alla korten än, men jag tycker det är spännande.

    Hoppas du får en fin söndag. Är lite avis på er sol. Här är det bara grått 😦

    Kramar!

  15. ansepanse says:

    GRATTIS 🙂 jag såg det inne hos Mystjejen igår att du vunnit
    vilka härliga bilder av dina vovvslar
    Sv: nu har jag vaknat 😀
    bamsekramar

Leave a Reply

