Blir såååå glad.

Min underbara syster yster har gett mig en AWARD, e hon inte för gullig. 😀

Nu har jag blivit så glatt överraskad i flera dagar, så jag bubbar riktigt.

Kika in till min underbara bloggsyster  Goldheart

så får ni se hur hon har det 🙂

Hennes namn passar verkligen , för hon har ett hjärta av guld den tjejen.

Miljoner tack Eva 😀

Så skall jag hitta 5 personer att skicka denna vidare till.

Hmm egentligen vill jag ge alla, så det blir svårt att välja, men får blunda och peka som jag gjorde sist 😉

Mystjejen

IZORS BLOGG

Emelie

Fnulan

ansepanse

Ha det så myspysigt alla underbara 🙂
Orkut Scraps - Friendship

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to Blir såååå glad.

  1. ansepanse says:

    tack snällaste vännen för awarden, jag blir SÅ JÄTTEGLAD värmer hela min själ 🙂
    bamsekramar till dig

  2. carina says:

    Tack goa vännen fär awarden 🙂
    Kramen♥

  3. Znogge says:

    Grattis till den välförtjänta awarden!

  4. Mystjejen says:

    Tack så jättemycket goa Susann <3<3<3 detta gör att mankommer sökert sova gott inatt. Tack!!!! Kramar o ha en fortsatt fin kväll.

  5. Fnulan says:

    Men finaste du!! MASSA TACK!! Verlkligen en ära att ta emot den från dig! Tycker så mkt om dig varma människa!!!
    Ska ta hand om den i morgon för jag e så seg i kolan!!
    PUSS

  6. Vicki says:

    Då har jag hittat till din nya bloggsida:-)
    Är denna sidan bättre att blogga i från mot den förra??

    Är det du som fixat naglerna på bilden?

    Ha det bra,Vicki

  7. Jane says:

    Hej vännen!
    Förlåt för att jag har varit dålig på att kommentera på sista tiden.
    Men det har varit ett väldigt tumult runt om kring mig .
    Mina barns pappa är jätte sjuk.
    Och det är jätte svårt…
    Ang ditt förra inlägg så gå in till min lille syster och fråga hur du ska gå tillväga med naglarna.
    Kramar i massor och tack för att du finns du fina. / Jane

  8. Freja says:

    Grattis, ha en bra kväll!

  9. mitha53 says:

    Varmt grattis till dig vännen,
    Kram o ha det gott!

  10. Mystjejen says:

    Kram o sov gott söta ❤

  11. kaffehörnan says:

    Tingeling
    Så fint du fått här och jätteskoj

  12. Emelie says:

    Åh tack fina du! Den ska upp i bloggen så fort som möjligt ❤

  13. Fina Frun says:

    Grattis!
    Kram/Fina Frun

  14. Mimmi says:

    Grattis ! Vilken jättego´och gullig syster du verkar har 🙂 Kram ♥

  15. Camilla says:

    Grattis vännen till den fina Awarden. Den är du värd.
    Kram på dig!

Leave a Reply

