Ni kan aldrig gissa….

Jag känner mig som världens lyckligaste nu.

Jag vann 1:a pris hos Mystjejen .

Helt otroligt va glad jag blev 😀

Ni måste gå in och kika nu med detsamma 🙂

 Är hon inte för underbar den tjejen….

ÅÅÅÅÅ va jag är glad , detta kommer jag att leva på länge 🙂


Orkut Scraps - Hugs

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ni kan aldrig gissa….

  1. Loppan says:

    Tack söta du! Vet inte vad jag skulle gjort utan mina goa bloggvänner. Det är helt klart ni (och min son så klart) som håller mig uppe just nu.

    GRATTIS till dig också! Så himla kul 🙂

    Kramar!

  2. Eva says:

    GRATTIS vad vann du? ps filmen jag tipsa om kommer på SVT 2 KL 21.45 IKVÄLL KRAM

  3. mystjejen1 says:

    Grattis söta ta vara på priset, det ger mig stötta varje dag i mitt hem ❤ Jag kommer ihåg att det kom upp ett speciellt kort och jag höll på att "spotta" ut tandkrämen över hela spegeln haha…så roliga är dem:) Kraam

  4. Susanne P says:

    GRATTIS!
    Visst är hon mysig och gullig!
    Kram

  5. GRATTIS!! Vad kul! Hoppas du får mycket glädje av korten.
    Det är roligt att se bilder på din Wilma! Var är hon ifrån?
    Visst längtar man till att få pyssla lite ute.
    Hoppas din dag varit bra
    Kramar
    Susanne

  6. mitha53 says:

    Tusen grattis till dig,jätteroligt, sånt där livar upp riktigt.
    Kramen på dej!

  7. Emelie says:

    Åh garttis kära du ❤ Få är lika värd en vinst som du just nu 🙂 KRAM

    Ps.Har du bloglovin knapp för isf är jag blind för jag hittar den inte 😦 Vill lägga till dig där!

  8. Josefine says:

    Jag brukar inte heller se arga snickaren, men hade tvn på för att ha sällskap men fastnade då hon ljög om varför hon behövde hjälp till att fixa lägenheten.. höll på att gå under hur man egentligen kan våga ljuga för ett program som bygger och lägger ut massa pengar på att få bygga om hopp av förbättring men då var allt en lögn :S

  9. fialia says:

    Grattis! Va kul. Vad blir priset?
    ha de Fia

Leave a Reply

