God morron!

Orkut Scraps - Good Morning

History repeating itself heter det ju.

Var ju som en zombi hela dagen igår och bara väntade tills jag fick gå och lägga mig för natten.

Väl isäng så gick det ju inte på villkors vis att somna, låg och vred mig i timmar, men somnade tillslut för att vakna några timmar senare och var pigg som en orrestjärt.

Får säga som Linda Bengtzing “E det fel på mej”  😉

Men lite såhär är det ju, räknar man får tillräckligt länge så tröttnar dom ju på att hoppa till slut och somnar 🙂

Som synes så har jag fått extrahjälp idag.

Kesella ligger ju alltid med mig när jag sitter vid datorn, men idag kom Molly också, så det blev lite trångt om saligheten här 😀

Har även denna morron upptäckt att jag blivit APPnappad.

Alltså så saknas det en app på min mobil, har suttit och klurat en stund på vilken jag tappat, men kan inte komma på vilken. Det enda jag ser är att det är tomt där den skall sitta . hmmmm

Man kanske har för många APPar om man inte ens vet vilken man saknar när den är borta 😉

Men nu blir det till att gå på APPjakt 😀

Jaja nu skall jag sluta tjattra och köra lite dagens.

DAGENS ONÖDIGA

Tigerns skinn är också streckfärgat, det är inte bara pälsen.

________________________________________________________

DAGENS FAKTA

Det finns över 500 namngivna fobier. En av de mer sällsynta är dendrofobin där man är rädd för träd.

________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

En man utan ett leende bör inte öppna en butik.

____________________________________________________

DAGENS NAMN

Patrik, Patricia

GRATTIS GRATTIS

få gratta min son Patric idag då 😀

och som vanligt “BIG HUGS” till er alla.

Orkut Scraps - Saturday

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to God morron!

  1. krulli says:

    Haha, ja nog är det konsigt alltid med apparna. Du får leta upp något nytt och se det som en uppmaning att förändra. Om/när du saknar appen så kan du ju tanka ner den igen.
    Har du obegränsat internet? Isåfall testa WhatsApp, den är skitkul om man har någon att chatta med! Sparar massor med pengar på SMS till dottern genom den appen 🙂

    SVAr: Ja datorn hade en del problem innan idag, vilket föranledde mig att börja bränna bilderna. Vill inte förlora bilderna ja har lagt ner så otroligt mycket tid och energi på, för att inte tala om promenader och minnen!

  2. susanne says:

    Morgon! Ser att det är fler än jag som har dator värmare, hahaha
    Det är lika naturligt som att ha rattmuff..
    Här går man inte och lägger sig innan man är trött:):) Och det blev vid halv tre inatt. Sedan upp nu kl 5. Skall iväg till jobbet… Skulle lätt ha sovit längre efter gårdagens utevistelse….Ha det bra idag!
    / Kram Suss

  3. Cattis says:

    Godmorgon!

    Nu känner jag att jag inte har åldern med mig. App?

    – LINDA! 🙂 🙂 🙂

    Det är tur man har tonårsbarn man kan fråga så man följer med nått sånär. 🙂
    Men jag kan ju i alla fall hålla tummarna att du hittar din App.

    Kram och ha en bra lördag

  4. Mystjejen says:

    Godmorgon söta, ja dessa appar…en hel drös att hålla koll på;) Grattis till din son:) hoppas du får en fin dag. Kramisar

  5. Stattinskan says:

    Ja, visst är det typiskt! Man är aptrött, men när man väl har lagt det söta huvudet på kudden så är man klarvaken.
    Grattis till sonen!
    Gomorron
    …. oj, jag höll på att glömma …. Goa, fina katter du har 🙂

  6. Camilla says:

    Hahaha…vilken tur att du får hjälp vid datorn.
    Söt hjälp,dessutom 🙂
    Lycka till med Apparna.
    Kram på dig!

  7. Babs says:

    Men oj vad gör du uppe mitt i natten, hoppas du hittar din app.
    I alla fall så önskar jag dig en härlig dag!
    Kram

  8. Paula says:

    Morn i lite senaste laget…Har också sovit jättedåligt inatt.
    Dagens: en sväng till apotket sant lite marknad i stan….ha en bra lördag! Kramar

  9. Lena says:

    har också en son som heter Patrik! han är 25 år och trebarns pappa!! ska ringa honom och gratta sen:)

    Det där med appar!! har en enkel telefon som går att ringa på! mer klarar inte jag:)

    Kram

  10. Loppan says:

    God morgon vännen!
    Jag hoppas du får en härlig lördag.

    Kramar!

  11. Znogge says:

    Husse var rädd för molnen när han var liten! Fanns den fobin med?

    Kram

  12. Nett says:

    Vad härligt katterna ligger där, favoritställe kan jag tro.

    Ha en fin Lördag. Kram

  13. Diana says:

    Träd, haha. Jag som tycker jag är mysko som är rädd för båtundersidor, stegar och maskar.
    Jobbigt att du inte får sova ordentligt, hoppas det blir lite nannamiddag idag!

  14. Kort says:

    Kikar tillbaka in och kramar om och önskar dig en fin lördag =)
    Så sött kissarna ligger framför datorn ❤
    Hoppas du får sova inatt…kramar

  15. Fnulan says:

    APPnappad… hahahhaha vilket underbart ord!!!
    Behöver fröken solen=? Lite ljus och värme? Kanske det som fattas?
    Du får en kram av mig i allafall!!

    Kraaaaaaaaaaaaam

  16. Sanna says:

    Letar du ännu? hihi

    Annars hoppas jag du har det bättre med sol än jag och kastar ett öga ut mot den grådassiga dagen.

    Hoppas di får sova bättre den här kommande natten nu.
    Söt hjälpreda du har. 🙂

    Kramisar

  17. ansepanse says:

    du har i allafall väldigt trevliga medhjälpare när du sitter vid datan 🙂
    du ska se att du inte behöver alla de där APParna 😀
    kramar

Leave a Reply

