God morron!

Orkut Scraps - Good Morning

Jösses va trött man kan vara, trots att det är fredag å allt.

Men jag vet nog vad det kan bero på, DATASTRUL  igen.

Fy sjutton när det strular det första det gör när man slår upp ögonen, för då har man lite svårt att tänka, vilka åtgärder som behövs.

Har då inte kommit på det än, så jag bloggar lite först och hälsar på inne hos er, det är balsam för själen de 😀

Vad skall ni hitta på denna underbara fredag 🙂 ?

DAGENS !

DAGENS FAKTA

Alla isbjörnar är vänsterhänta.

________________________________________________

DAGENS FAKTA

Vid sex förbränner man 360 kalorier per timme.

_______________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.

_________________________________________________________

DAGENS NAMN

Olivia, Oliver

GRATTIS GRATTIS

HA EN UNDERBAR DAG, KRAMAR I MASSOR ❤

Orkut Scraps - Friday

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to God morron!

  1. Camilla says:

    Ja..att blogga…då glömmer man alla problem 😉
    Vänsterhänta….vad skriver en isbjörn? 😉
    Och du…sex i en timme?
    Vem klarar det? 😉
    Kram på dig!

  2. God Morgon!
    Här står utflykt på schemat! Håller på att packa ryggsäcken.
    Bäst att passa på när vädret är så härligt.
    Hoppas din dag blir en riktigt bra dag.
    Kram
    Susanne

  3. Stattinskan says:

    Förbränner man så många kalorier när man har sex???
    Jaha, det är väl därför jag har gått upp så mycket i vikt då, hahaha!
    /Singelkvinnan ;-D

  4. Paula says:

    Idag blir det en tripp till grannstaden & i morgon troligtvis marknad i stan:) Kram

  5. Cattis says:

    Godmorgon!
    Datorn SKAAAA bara funka på morgonen.
    Det är ju den man startar dagen med. 🙂

    Jag frågar konstant men jag vet inte om jag är speciellt kunnig ändå.
    Sen är jag smal på köpet och man kan ju undra varför 🙂 🙂 🙂

    Kram och ha en bra dag trots regnet i luften.

  6. carina says:

    Jag tänker bege mig till stora staden Övik idag! Lite shopping och annat smått och gott! Hämta ut penicillin och smärt stillande åt sonen!
    Och senare i kväll ska dottern sjunga på ungdomsgården i Övik, ska bli roligt att höra 🙂
    Kramen vännen♥

  7. fialia says:

    Frustrerande när inte saker funkar som de ska,
    du får ha en bra dag du med.
    ha de Fia

  8. Fnulan says:

    Godmorgon min stjärna!!
    Men är det en tröttis dag! Du piggnar nog snart till! Eller äter du mera kaka =)

    Puss

  9. Nett says:

    Då skall jag se till att ha sex i flera timmar 😉

    Ha en fin helg! Kram

  10. skåningen says:

    Morn! Tack för dagens fakta,nu fick jag veta varför jag har gått upp i vikt!Vi har en bra stämmning på kursen..Ha en skön fredag! Kram!

  11. Helen says:

    Gomorron!
    Bästa dagen börjar bra, men den kanske tar sig under dagen!

    Kram

  12. Eva says:

    God morgon finaste du….hoppas du mår bra & får en super skön fredag kramar i massor till dig …….

  13. Vivi says:

    Va bara 360 kalorier !! Pha ..knappt värt det ju ;P *fniss fniss*
    Hoppas du får en härlig fredag !

  14. susanne says:

    Hej!
    Data problem det är ett gissel, haha. Har problem med min statestik. Måste ha glömt ett ” litet” tecken i kod malen. Den stämmer inte med sunset som kommer på e-mailen. Övergår mitt förstånd:):):)
    Hoppas du får en fin dag! Här är det utomhus aktiviteter som gäller!
    / Kram Suss

  15. Diana says:

    Det blir en himla massa sex om man ska förbränna en chipspåse… 😉

  16. Babs says:

    Jag ska ut och njuta av det fina vädret!
    Ha det gott kära du!
    Kram

  17. Znogge says:

    Här fick min shortsmetod konkurrens ,-)

    Ha en fin fredag!

  18. Sanna says:

    Ibland kan fredagen vara den tröttaste dagen på hela veckan och kanske inte så underligt egentligen. Man tar ut sig eller har för stora förväntningar på helgen coh när man sedan ska koppla av så kommer tröttheten.
    Hoppas du är lite piggare nu och tack för informationerna också, skoj att läsa!

    Kram/Sanna

  19. Mia says:

    Är också trött konstant, men det är nog efterverkningar efter allt pul o fix o flytt o sånt!!

    Nu snart hem, ett glas rosé med isbitar i och kanske grill, läääääääängtar svårt!!

    Bamsekramisar till dig!

  20. Jane says:

    Härliga dagens!
    Nu ska jag se till att sexa så kilona stänker på väggarna! Haha
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

