Va underbart =)

Jag blir så lycklig.

Jag har fått en AWARD

http://mystjejen1.files.wordpress.com/2011/04/award_4_1428509551.png

av

Hon är ju bara för underbar den människan ❤

Ni som inte kikat in till henne än, så måste ni kika in här eller klicka på hennes ikon ovan.

Detta är verkligen sådant som lyser upp en grå dag.

Blir så lycklig ❤

Tusen tack 😀

 

Så kommer man ju till det svåra, att välja ut 5 som skall få denna av mig.

Jag får helt enkelt blunda och peka så får vi se vart den hamnar.

stattinskan.

Cattis

Helen

Quila o Ronja

Lisa

Så då var de utpekade bloggarna klara 🙂

kram på alla underbara. ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Va underbart =)

  1. Helen says:

    Tack söta rara du! Jätteroligt!

    Läste ditt förra och jag är också en mån människa, det enda som stör är att jag inte sover, men ändå är jag nästan piggare konstigt nog! Sen är det ett jäkla spring på toa ….Jag brukar säga att jag varit ute med kvasten!!

    Bamsekram till dig!

  2. Camilla says:

    Grattis.
    DEN är du värd!
    Kram på dig!

  3. GUEVACCI says:

    Härligt och höra :), vad gör du denna soliga dag? 😛

  4. Mia says:

    Myyysigt! tror att du är så värd awarden jag eftersom den kommer till dig 😀 härligt med glada ord så fort man kikar in, gör andra glada med ju 😀

    Nu ska jag unna mig att gå till henne schemalagt, kostar inte på mig alltför mycket annat så det har vi råd med tyckte maken 😀 Till honom ska jag tänka ut något bra, kanske fixa fötterna lite då o då han som jobbar mycket ståendes o går mycket i jobbet.

    Jag blev jättesugen på klänningen o hade liksom klickat hem den innan jag tänkt färdigt 😀 hoppas den motsvarar förväntningarna också.

    Stooooooooora torsdagskramisar

  5. Sanna says:

    Sv;
    Jo det är väl mest de yngre som tittar på BB men börjar man sitta där så är det lätt hänt att man måste se uppföljningen och så kommer det något nytt….osv.

    Grattis till awarden och det är väl skoj!

    Ha en härlig dag nu!
    /Kram Sanna

  6. Fina Frun says:

    GRATTIS!
    Kram/Fina Frun

  7. Fnulan says:

    Grattis till dig! Det är du värd!!

  8. Meeen, du är väl för gullig!!! Tack så väldigt mycket 🙂 (Blev så glad!)
    Kram, kram
    Susanne

Leave a Reply

