God morgon .



Japp! då var det torsdag, oj va fort det går.

I morgon är det äntligen fredag igen. 🙂

Idag har jag inga färdiga planer på vad som skall hittas på, inte mer än att ringa upp läkarstationen och fråga om det är vanligt att dom glömmer bort sina patienter.

Är lite småsur för det faktiskt .

Vad skall ni hitta på för något kul denna soliga torsdag ?



Då kör vi lite dagens !

DAGENS ONÖDIGA

” Det vanligaste namnet i världen är Mohammed.”

____________________________________________

DAGENS FAKTA

En daggmask har 6 stycken hjärtan.

_______________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Hundra män kan åstadkomma ett läger – men för att skapa ett hem krävs en kvinna.

____________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Tiburtius

GRATTI GRATTIS

HA EN UNDERBAR DAG, MASSOR MED KRAMAR TILL ER FRÅN MIG ❤



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to God morgon .

  1. Stattinskan says:

    … och NU måste jag ställa den mycket viktiga frågan … VILKEN SOL pratar du om 😉

  2. Babs says:

    Hoppas din dag blir bättre idag för gårdagen lät inte kul.
    När jag gick och väntade på min höftledsoperation då gömdes jag bort hela tiden och även efteråt, så det är nog vanligt.
    Handledare fniss, är dom riktigt kloka.
    Kram och hade!

  3. Camilla says:

    Småsur…jag skulle bli helsur.
    Jag ska jobba i kväll i morgon är det som sagt fredag….och DÅ är jag ledig!! 🙂
    Kram på dig!

  4. Paula says:

    Godmorgon på dej med! Här så skiner solen. HAr fixat med bloggen, vet ej om den lämnar som jag gjort den…vi får se:) Inte än som jag vill ha den:) Idag ska jag på lite olika ärenden till stan samt träffa syrran. Ha en bra torsdag! Kramar

  5. Cattis says:

    Jag ställer samma fråga som stattinskan. 🙂

    Men även om det är molningt och faktiskt lite småruggigt ute så ska jag försöka peta ner några krasse och ….. och …… och….. vad heter dem?
    Måste gå och kolla. Vänta lite.
    …. och luktärt.

    I förrgår ringde min handläggare på FK
    – Ääh, det här har du nog hört förut Jag kan inte hitta dina papper från arbetsförmedlingen. Skulle du kunna skicka en kopia.
    Jag: – Ska se om jag hittar det. Jag har ju redan skickat in det 2 gånger.

    De är helt otroliga. Man får en ny handläggare stup i kvarten och varje gång är det något papper som försvinner vid bytet. Inte konstigt de behöver massa tid på att anlägga ett ärende.
    Tur att jag inte är lika slarvig som dem så nu har jag stoppat ner en kopia så nu får dem ett nytt igen. 3:e gången gillt sägs det ju.

    Ha en härlig solig dag.

  6. carina says:

    Här har jag hela dagen bokat, titta in får du se! Om du känner dig manad får du gärna hjälpa mig 🙂
    Kramen vännen♥

  7. Hej på dig!
    Jaa, någon sol ser jag inte ännu, men den kommer nog.
    Allt är möjligt inom sjukvården, man slutar förvånas.
    Tack för dina gulliga kommentarer, det värmer så
    Ha en “braig” dag
    Kramar
    Susanne

  8. Eva says:

    God morgon syster yster ….ja ledighet kan man göra vad man vill härligt får se vad som händer..ta hand om dig…synd du inte bodde närmre skulle jag bjuda ut dig på kaffe o lite tjej snack 🙂 kram finaste du:)

  9. Jane says:

    God morgon!
    Jätte bra dagens. Särskilt dagens ord språk.
    Kramar i massor / Jane

  10. Helene says:

    Idag ska jag bara njuta av min lediga dag = ))
    Ha en mysig torsdag.
    Kram Helene.

  11. Fina Frun says:

    Här är det strålande sol! Vilken energikick!
    Va? Har daggmaskarna sex hjärtan??? Det vore ju bra att ha. Om ett lägger av så kan det andra ta över….
    Lycka till med läkaren!

  12. Annelie says:

    Även här tittar solen fram bakom lite dis. Håller tummarna för att vädret håller i sig. För mig är det jobb hela dagen och ikväll har jag ett combatpass. Kan dock se fram emot att vara ledig imorgon. Härligt! Ha nu en riktigt fin dag. Kramar om

  13. Maria says:

    Fy vad dåligt det här med läkaren:-(
    Hoppas att du får tag på dem istället!
    Här ska det njutas av det fina vädret idag:-)

    Kram Kram

  14. Znogge says:

    Lite intressant är att det vanligaste pojknamnet i Malmö är Mohammed…

    För övrigt ska jag jobba och sedan gå på hundkurs. Glömma sina patienter låter riktigt illa…

    Kram

  15. GUEVACCI says:

    Härligt och höra! 🙂 Bara fint med mig, vad gör du? 😛

  16. Mystjejen says:

    Godmidda söta:) tack för dagens, dem piggar alltid upp:) Glömma patienter är ju inte så bra ju:/ Ha en fin dag söta, min dag kommer bli lugn med mkt vila, lite ont fortf i ryggen , men det ger med sig Kramar ❤

  17. susanne says:

    GRATTIS !Visst är det kul att få lite uppmärksamhet.
    Är det inte konstigt, att det bara räcker med en kvinna för att det skall bli ordning på ” torpet”??
    Jobb ikväll. Imorgon ledigt, skönt.
    Ha det så fint!
    / Kram Suss

Leave a Reply

