Go kväll i stugan

Nu har jag käkat följande.

Gissa om det var gott ??

Svar: JAAA



Nu är det torsdag kväll, härligt 🙂

I morron är det fredag med stort F 😀

Skulle bara kika in och önska en trevlig kväll.

 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Go kväll i stugan

  1. fialia says:

    Oj så gott det ser ut, jag som “håller igen” får titta o dregla.
    ha en bra kväll du med.
    Fia

  2. Mystjejen says:

    Oj så mumsigt, ja har precis ätit en smaskig lasange med bacon i mums:) Ha en fin kväll söta kramar

  3. Loppan says:

    Ser väldigt smaskigt ut. Själv har jag precis ätit Korv Stroganoff och pasta. Inte riktigt lika upphetsande 🙂

    Ha en fin kväll du med!
    Kramar!

  4. Viveka says:

    Mums…
    Trevlig kväll!¨
    Kram
    Viveka

  5. Freja says:

    Choklad och hallon är något av det godaste jag vet var för sig, tillsammans blir det överjordiskt gott! Lyllo dig!

  6. Maria says:

    Här har också mumsats på jordgubbar i kväll, så gott!!
    Trevlig kväll till Dig med:-)

    Kram Kram

  7. Katja says:

    Godkväll.. jag har gillat sötsaker, tills jag blev gravid, men det kanske kommer tillbaks även om jag hoppas slippa det :O) Har ni några speciella planer inför helgen?
    Kram!

  8. mitha53 says:

    Oj, nu blev jag jättesugen på kladdkaka,med tillbehören så blir det ljuvligt gott.
    Vad fint du har gjort här,
    Kramen på dej!

  9. Cattis says:

    Jag gissade på din fråga.
    Och jag gissade rätt. 🙂

    Kram

  10. Mickan says:

    Åh, så gottigt! Själv åt jag nyss en princesstårtebit. 😛 Det var också gott!

    Ja, det var bra dagar. 🙂
    Kramar

  11. Ser smaskens ut! Happy Friday! Kram

  12. Lina S says:

    Åh, gud så gott!

  13. Lina S says:

    Ha en fin fredag förresten! Kram

  14. Kort says:

    Jag fick larm om en trojan i tisdags….bara att scanna hela datorn och rensa bort alla infekterade filer. Nu är allt prima liv i datorn igen 🙂
    Ha en fin helg! kram

Leave a Reply

