God kväll

Ja jisses !

Vilken dag jag har haft idag.

1) datorkrasch

2) suttit och väntat på att läkaren skall ringa hela dagen, och inte ringde hon, Bortglömd ??

3) Sovit 2 timmar det senaste dygnet.

4) Försäkringskassan ringer och talar om att jag har fått en personlig handläggare, vet inte om detta är något nytt påfund, hon meddelade att man inte får vara sjuk i Sverige idag, och i vart fall inte mer än två månader. Så med andra ord så vill försäkringskassan göra upp en plan att “slussa” tillbaka mig till jobbet . Jag kan nog inte annat än skratta åt denna dumhet. Inte behöver jag en egen handläggare som skall “hjälpa” mig att börja jobba.

Jisses när jag blir frisk så klarar jag väl det själv??? Har aldrig haft problem att ta mig vare sig till eller ifrån jobbet .

Inte konstigt vi har höga skatter,

Jag sa det till tanten att så länge jag ligger större delen av dagen så tror jag inte det är intressant att börja jobba, tror inte jobbet betalar lön till någon som vilar bort 70 % av dagen, eller va tror ni.

De nya vridna systemet i Sverige driver mig till vansinne, jag blir så himla irriterad så jag håller på att slå knut på mig själv Grrrr

Ops det fanns ingen punkt 5 🙂

Sen vill jag också passa på att tacka för alla era underbara kommentarer.

För om sanningen skall fram så är det dessa som gör till 50% att man känner sig lite piggare, de andra 50% står barnen för 🙂

Så ni är SÅÅÅ viktiga för mig.

KRAM KRAM KRAM

LOVE YOU ALL
Orkut Scraps - Good Night

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to God kväll

  1. Mystjejen says:

    Personlig handläggare är inget nytt för det har jag, men inte mer än två månader det var något nytt påfund. Usch vilken dag för dig söta ❤ Hoppas du kan sova lite bättre inatt Kram och sov gott Love u 2

  2. Loppan says:

    Blir så trött och förbannad! Vad är det för j-vla system vi har i det här landet? Förstår att de vill sätta åt fuskarna, men det är ju vi ärliga (och sjuka) som blir lidande 😦

    Hoppas du får sova bättre i natt!

    Sv: Ja, det var jättegulligt av henne 🙂

    Ha en fin kväll du också och sov gott sen!

  3. skåningen says:

    Man får vara bra frisk för att vara sjuk!!Håret reser sig på hela kroppen över deras dumheter.Tack du! jag är totalt slut efter denna dagen.Ha en bra kväll! Kram!

  4. Fnulan says:

    MEN SNUTTEPLUTTAN!!! När ska du få lite flyt?????
    Så jäkla synd om dig!!!!!!!

    TACK för ditt stöd!!!!

  5. Mystjejen says:

    Kramis o sov gott söta, tänker på dig:)

  6. Mina reaktioner på dina 4, eller var det 5, punkter.
    1. Nej
    2. Nej
    3. Nej
    4. Nej
    Om det nu var 5, så säger jag Nej på den också 😉
    Jag förstår inte vad dom håller på med, eller hur dom tänker? Förmodligen inte alls.
    Hoppas du får sova lite
    Kram
    Susanne

  7. diana says:

    Nää, nu är det snart dags för uppror. Jävla skitsystem. Kram på dig.

  8. Nette says:

    Jag hade också en personlig handläggare när jag var sjukskriven i sju veckor efter min fotoperation. Hon ringde första gången efter två veckor och var supertrevlig så jag hade tur.
    Hoppas det löser sig för dig!
    Kram

  9. Jenniferf says:

    Hoppas du får lite energi av solen i morgon. f´För i morgon skall det bli sol!

    Bästa hälsningar!

  10. Usch så irriterande med sånt där försäkringskassetjafs… Kram!

  11. fialia says:

    Så jobbigt att inte kunna sova, jag hade blivit knäpp. (eller knäppare) hehehe
    ha de Fia

  12. Emelie says:

    Är man inte ett psykfall när man börjar åp försäkringskassan så är man det när dom är färdiga med en, usch! STres stress stress det är det enda dom åstakommer 😦
    Hoppas läakren ringer dig idag istället!

    KRAM

  13. Vivi says:

    Någon har en gång sagt det kloka : Man måste vara frisk för att orka vara sjuk och lite så känns det idag med både sjukvård och försäkringskassor.
    Känns som om samhället lite för mycket sparkar på de som ligger 😦

    Härligt att du iaf blir glad av kommentarer & dina barn, bra att du försöker fokusera på det som är bra 🙂
    Kram

Leave a Reply

