Orkut Scraps - Hello And Hi

Vet inte riktigt va man säger kl 2 på natten, men inte god morron väl?

Det har varit en orolig natt här i detta hus.

Först när jag lade mig vid 21 igår så gick det inte på villkors vis att somna, men till slut så däckade jag iaf , men bara för att vakna två timmar senare och ligga och vrida mig .

Då tänkte jag att -Nä ! jag går upp och sätter på en kopp kaffe och ger mig ut i cyberspace istället för att ligga här och störa mig på att jag inte kan sova, å så blev det 🙂

Wilma trodde inte det var sant att jag gick upp nu, men hon kom då upp på sina 4 tassar och lunkade med , för hon kan aldrig ligga kvar själv i sovrummet, utan skall jag upp så skall hon med, trots att ögonen hänger och är alldeles röda 😉

Tja! mina ser nog åxå ut ungefär såhär 😉

KÖR LITE DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

“Fjärilar har sina smaklökar på fötterna.”

butterfly-desi-glitters-49

___________________________________________

DAGENS FAKTA

” Mozart drunknade. Hans lik hittades senare och fördes till Westminster Abbey där han ligger begravd framme vid koret i kyrkan. Mozart blev endast 30 år gammal.”

______________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Vill du veta något om vägen framför dig, fråga den du möter.

_________________________________________________

DAGENS NAMN

Artur, Douglas

GRATTIS GRATTIS

MASSOR MED KRAMZ FRÅN MIG ❤



 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

30 Responses to

  1. Happy hump day tillbaka! =) Kram

  2. Znogge says:

    Ja du, tur att det är humpday i dag 😉

    Kram och god morgon!

  3. Loppan says:

    Jag hoppas du somnade om till slut! Själv har jag också sovit som en kratta hela natten.

    Kramar!

  4. skåningen says:

    Morn! Trodde först att jag hade kommit fel,det såg inte ut som vanligt.Vad duktig du är ,jag skulle också vilja ändra min blogg..Jag vaknade också vid 0200 tiden .Men jag har legat och vridet mej tills nu.så man känner sig urvriden!Jag tror att damen inte hade tyckt att det hade varit så kul att dela balja med en gammal gubbe ,möjligtvis en yngre vackrare påg! Morgonkram!

  5. Fnulan says:

    Men finaste du ska ju inte dricka kaffe på natten ju! Men jag blev glad att du va vaken för då hade jag ju ett morgon inlägg!

    TACK för din röstning! Man får lov att rösta en gång om dagen. Usch spännande, men jag tävlar mot “Familjen annorlunda mammorna” så det känns kört!

    puss

  6. Lena says:

    Kände på mig att det var Humpday idag:)

    Visste faktiskt inte att Morzart drunknade, fick man ju lära sig nåt nytt på gamle da´r:)

    Ha en bra dag!!!

    Kram

  7. Lena says:

    Sen heter han ju Mozart inte morzart:) Har lite stora fingrar idag:
    Kram

  8. Diana says:

    Jobbigt att inte kunna sova, hoppas du somnade om gott sen!
    Va, drunknade han? Det hade jag ingen aning om… ops!

  9. Hoppas du somnade……
    Tack för alla nya kunskaper 😉
    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

  10. GUEVACCI says:

    Tjena! Hur är det? 🙂

  11. Cattis says:

    Jag vaknade också vid 2 i natt och fick stiga upp en stund för att sedan försöka somna igen. Kollade nu om det är fullmåne på gång för då brukar jag ha lite oroliga nätter.
    Men icke, en hel vecka kvar tills den är det.
    Men det kanske är för att den vände och är på väg att bli full som de här sömnlösa nätterna börjar lite grann.
    Så nu börjar nog mina drömmar så smått och så den 18/4 kommer den där riktiga fullmånenatten med mardrömmar och annat.
    Påverkas du av månen?

    Kram och hoppas du fick sova några timmar efter ditt nattkaffe. :))))

    Sv: Jag längtar också för att få se det färdiga resultatet.

  12. Vivi says:

    Ush vad segt 😦 inte kul att inte kuna sova.
    Det verkar vara många som har problem med den nu, jag har flera kollegor som sover illa och själv vaknar jag nog 3-4 ggr / natt. Knas!
    Tur att det finns kaffe 😉

  13. Annelie says:

    Åh, vad trist att du inte kunnat sova ordentligt. Själv har jag sovit som en stock och hade inte haft några som helst problem att sova några timmar till. Hoppas att du får en riktigt härlig dag trots allt. Kramar om

  14. Mystjejen says:

    Godmorgon, nä vad tråkigt hoppas du kunde sova till sist. Jag somnade först vid halv ett o vaknat minst 3ggr inatt. Fast idag kommer jag att nog att sova gott efter min massage,,,,kommer säkert bli jättetrött. Kramar o ha en fin dag söta

  15. fialia says:

    De får bli en siesta i dag då!
    Jobbigt när man inte kan sova,
    ha de Fia

  16. Paula says:

    Nej vad tråkigt att dun inte kunde sova ordentligt. Här har jag också sovit dåligt…blää…Lagar lunch nu….Försök att ha en bra dag i alla fall! Kramar:)

    P.s var har du hittat bakgrunden till din blogg?

  17. Petra says:

    Jag skulle aldrig kunna lägga mig kl 21 och sen sova hela natten, jag skulle precis som du vakna efter några timmar och vara pigg eller iaf inte kunna somna om.
    Förr hade jag riktig nattskräck och vågade inte gå och sova förän vid 00-01, för jag var helt säker på att jag inte skulle kunna sova hela natten isf.

    Hoppas din dag blir underbar.

    Kram

  18. Babs says:

    Vad jobbigt att inte kunna sova, du får ta igen det idag.
    Kram och hade!

  19. ansepanse says:

    hoppas att du kunde somna sedan och nu sovit åtminstone några timmar vännen, annars är du ju hur trött som helst idag
    god förmiddag och ha en bra dag – kramar

  20. Mia says:

    Brukar också hellre gå upp än att ligga o vrida mig! Sista tiden med flytt o allt har jag dock inte haft svårt att sova, hinner knappt räkna till ett får så har jag somnat 😀

    Hade gärna behållt sängen men med vinsten av utrymme som blir om vi byter så får det bli så. Och får vi den inte såld så tar vi helt enkelt delarna o kör till Myrorna så får de kanske in en slant till sin verksamhet i alla fall.

    Onsdagskramisar!

  21. Angelica says:

    sv:Jo,du…här är man uppe INNAN tuppen :/
    Det gillas inte kan jag lova,men vad gör man inte för de små.
    En vacker dag vill han inte ens veta av mig,då är det bara tjejer och
    kompisar som gäller 😀 hehe

  22. Vilken liten nattuggla du är;)kramar i masspr och hoppas att du mår bra!

  23. Emelie says:

    Jag lär mig så mycket på dina dagens, häftigt!
    Tack för att du röstar kära du ❤

  24. Katja says:

    Hihi godnatt skulle jag vilja säga, för längesen 😉
    Hoppas du får en toppendag!
    Massa kramar!!

  25. tess says:

    Man får tacka för kramen…

    Måste fråga kanske frågat innan men var bor du?

    Hoppas dagen är okej… jag jobbar en stund till å sedan hoppas jag få åka till min systerdotter för att sedan bara ta de lugnt.

  26. Sanna says:

    Kaffe var väl ingen höjdare mitt i natten och gör dig bara mer pigg. Ut och gå “miss i natta” om du vågar eller drick lite varm mjölk och läs en bok. Det tröttar ut.

    Härligt med djur som man har så mycket sällskap av.

  27. Sanna says:

    ….äsch min viktiga kram försvann….kram kram hihi

  28. Eva says:

    Hej fina suz…åh va din katt är söt är så lik min lilla som jag hade förr…hoppas du har det bra ,,,kramar till dig fina

  29. Jane says:

    Härliga dagens som vanligt !
    Kramar i massor finaste du / Jane

Leave a Reply

