13 April, 2011 11:30

Titta vad som kom på posten!!!! Mitt tröstpris från mystjejen . Å va fin, å va lycklig jag blev. Tusen tusen tack söta. ❤

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to 13 April, 2011 11:30

  1. carina says:

    Å vad roligt att få presenter 🙂 det händer ju inte varje dag precis!
    Men du…. vad gjorde du uppe så sent?????
    Kramen vännen♥

  2. Paula says:

    Vad kul att få presenter!
    Jag funderar också på att byta tema till somrigare. Men var hittar jag det? Ja, säg det den som visste…har suttit o kämpat en stund nu också. Du har en fin bakgrund:) Var hittade du den???? Kramar

  3. Paula says:

    Sv: Tackar….jag spanar vidare:) <Kram o ha en fortsatt bra dag! Jag ska fara o mjölka o inte göra ett dyft sen…

  4. Fina Frun says:

    Grattis vad roligt!

  5. Helen says:

    Grattis till de fina prylarna och hoppas att servern fungerar för dig snart!

    Kram

  6. Mystjejen says:

    Hej söta, kul att få höra att du blev glad, lycklig för din lilla gåva kramar , ja alla vann ju hihi…. kramar ❤

  7. Lisa says:

    Å, så mysigt med en present!:)
    Jag sov också dåligt inatt. Undrar om det var fullmåne eller något sådant…?

    Kram på dig!!

    /Lisa

  8. Camilla says:

    Å,vad roligt.
    Grattis!
    Kram på dig!

  9. Znogge says:

    Grattis! Det var väl trevlig post att få.

    Kram

  10. Johanna says:

    Klart att man säga så… det är en kul bild, så det passa utmärkt 🙂

  11. Nett says:

    Härligt med något sådant fint på posten, ser mer ut som första vinst än tröstpris 😉 Kram

  12. Renee says:

    Oj vad roligt med presenter.

  13. Jane says:

    jag fick oxå en likadan fast annan text.
    Visst är hon snäll…
    Kramar i massor / Jane

  14. Freja says:

    Grattis! Lyllo dig som får fint tröstpris!

Leave a Reply

