Morning morning :)

Orkut Scraps - Good Morning

Sovit som en stock hela natten, men tvärvaknade vid halv 7 av dessa knepiga drömmar.

Hur kan man drömma så mycket tossigt ?

Sen så när man har varit uppe i 5 min så kommer man inte ens ihåg vad man drömt, kanske skulle börja ta och skriva ber dessa direkt jag vaknar, då medans man kommer ihåg.

Men är det inte konstigt hur man i vissa perioder kan drömma så mycket.

Idag väntar en lugn dag, skall inte göra många knop kan jag lova 🙂

Vad händer hos er?

Nu kör vi dagens !

DAGENS ONÖDIGA

“Peter Stormare svär på svenska i Jurasic Park 2.”

_________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

Det vanligaste ordet i världen är okej

____________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Den som står på tå står ostadigt.

______________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Liv

GRATTIS GRATTIS

SKÖT OM ER OCH HA BÄSTA DAGEN , KRAM KRAM I MASSOR

Orkut Scraps - Tuesday

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to Morning morning :)

  1. Cattis says:

    Du har nog fått mina drömmar i natt. 🙂
    Jag brukar drömma massa konstigt men i natt har de för en gångs skull hållit sig borta.

    Hos mig blir det att utropa “okey” nu sätter vi fart och kör i 10 knop
    Och jag ska hålla mig lågt på marken bland jord och växter så det blir inga tålyft idag så jag hoppas jag håller mig stadigt på rätt plats rabatten. :))))

    Kram och ha en bra dag

  2. Paula says:

    Morn på dej med! Jag har varit o mjölkat kossorna. Var helt slut i händerna efter det. Så nu sitter jag här. Ska strax skriva ett inlägg…syrrasn kommer hit en sväng idag. Annars blir det inte så mycket….ha en bra dag! kramar

  3. Mystjejen says:

    Godmorgon fina ❤ ja du är inte ensam om att drömma, jag har en anteckningsbok vid sängen som jag skriver ner mkt i,,,,,,ett tips;) kramar och ha en fin dag:)

  4. fialia says:

    Ja, lägg block o penna jämte dig o skriv upp när du vaknar, jag har gjort det i många år. Intressant läsning.
    Ska hämta mor i dag för sista tandläkarbesöket hoppas vi.
    kram Fia

  5. Fina Frun says:

    Ibland kan det vara skönt att inte ha några planer för dagen, passa på att slappa och ta det lugnt!
    Kram/Fina Frun

  6. Eva says:

    Lika kul söstra att läsa din blogg varje dag ..snart jobba puh ha den finaste dag min älskade vän…kram

  7. Znogge says:

    Visst är det ganska fantastiskt hur mycket man kan röra ihop det i drömmarna. Rena kaoset och en lättnad att vakna!

    Ha en fin dag!

  8. Babs says:

    Ibland borde man nog skriva ned drömmen så fort man vaknar men vissa drömmar kommer man ihåg ändå.
    Kram

  9. Ingrid says:

    Ja drömmar kan verkligen vara konstiga ibland! Hoppas du får en riktigt fin dag! Kram på dej

  10. Fnulan says:

    Godmorgon min solstrålE!

    Fått ngn glass än? hihihi
    Jag pluggar så öronen ryker! Heja heja! Du då?

    Kram

  11. ansepanse says:

    ja hur kommer det sig att man periodvis drömmer så mycket och konstigt, här regnar det idag så ingen trädgård blir det men jag får väl hitta på nåt härinne istället
    bamsekramar

  12. Mia says:

    ja det var liksom meningen, lite nyfiken gul kan alla få bli hehehe Hade en annan grej inbokad också men som är av mer jobbkaraktär (även om det är pub efteråt), jag tänker dock inte avboka min tjej-grej utan går tidigare från puben helt enkelt ;-D

    kram söta du, man blir liksom glad utav dig, varje dag 😀

  13. skåningen says:

    Jag kommer aldrig ihåg mina drömmar.Det märks att du har hundar,det är bara du som har kommenterat att de tittar på samma håll.De kollade en fågel!Kram!

  14. Jane says:

    Härliga dagens så klart.
    Drömmar kan ju förstöra hur mycket som helst av dagen tycker jag.
    Kramar i massor / Jane

  15. Loppan says:

    Jag drömmer också en massa just nu. Undrar precis som du hur det kan bli så snurrigt i tankarna. Imorse när jag vaknade trodde jag att jag blivit knäpp på riktigt 🙂

    Hoppas du har en fin dag.
    Kramar ❤

Leave a Reply

