God kväll :)

Orkut Scraps - Good Evening

God kväll i stugorna.

Hujamejen, nu har jag suttit med datorn sen tidig eftermiddag.

Jisses det är minsann inte bara att ändra bakgrund inte.

Man skall hitta en bakgrund och ett tema som man kan leva med och känner att -japp this is me 🙂

Jag är ju löjligt förtjust i änglar, men det skall vara lite tuffa bilder.

Nu är det absolut inte så att jag springer i kyrkan på söndagar, men det är nånting med bilder på änglar som jag gillar och har alltid gjort .
Orkut Scraps - Angel

Som denna bilden tex, love it 🙂

Linda och Jennifer sitter och kikar på ishockey , och gapar och skriker åt de stackars spelarna, så jag får nog slänga på mig hörlurarna och dra igång spotify i bott.

Ha bästa kvällen .

kram kram
Orkut Scraps - Good Night

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to God kväll :)

  1. Mickan says:

    Vad fint det blivit! 🙂 Jag gillar också änglar. 🙂
    Trist att det inte blev någon vinst på bingolotto.
    Jag trivs jättebra med att jobba natt, än så länge i alla fall. 🙂
    Hoppas du har en trevlig kväll!
    Kramar

  2. carina says:

    Vad fint du gjort 🙂
    Jag har frågat dottern om hon vill hjälpa mig att göra om, men hon tycker att jag kan lära mig själv!!!
    Kramen vännen♥

  3. Loppan says:

    Ja, det är lätt att fastna framför datorn när man har ngt “projekt” på gång. Själv är jag inte någon älskare av änglar även om jag tycker de är fina.
    Tycker det blev väldigt snyggt här inne.
    Ha en fin kväll!

    Kramisar i massor!

  4. Susanne P says:

    Vad fint du gjort!
    Kram

  5. Maria says:

    Det är jätte fint här inne!

    Kram

  6. Oj….här var det omgjort. Trodde jag “gått in i fel dörr”, hihi. Vad duktig du är, och vad fint det blev.
    Kram
    Susanne

  7. Freja says:

    Hoppas du oxå får en bra kväll!

  8. Emelie says:

    Jättefint! Trots att jag inte känner dig så känns det så himla DU, förstår du hur jag menar?
    Kram

  9. Sanna says:

    Ah, städat bloggen och det blev ju jättefint.
    Ja du när det är sport på TV här också så gastas det och skriks. Konstigt för när jag tjoar till underhållsningsprogram som tävling, ja då ska jag tystas ner….hihi. Det är minsann skillnad på skit och pannkaka.

    Ha det bäst! /Kram

Leave a Reply

