God eftermiddag :)

Nu har jag minsann varit en gnutta duktig.

Jag har uppdaterat min länksida, har märkt att det har blivit vårkänslor bland bloggare, så det flyttas runt lite och blir lite nya adresser.

Så nu tror jag att den skall vara up to date 🙂

Sen sitter jag och funderar på om jag skall ändra lite bakgrund å så i min blogg, göra den lite somrig, men har inte riktigt bestämt mig än.

Är väl lite rädd att något försvinner om man ändrar tema osv, å de vill jag ju inte 😉

Hoppas ni alla har det toppen, och att ni har bättre väder än va vi har här , för nu hällregnar det järnet kan jag lova.

Pöss å kramz

pssst. kom ihåg

Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv 😉
Orkut Scraps - Friendship

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to God eftermiddag :)

  1. Johanna says:

    Har lite bättre väder, här smådroppar det bara 🙂

  2. Jane says:

    Vad fint med en liten smileys före varje namn.
    Kramar i massor / Jane

  3. fialia says:

    Bra jobbat i regnet. Här e de grått. Jag har ingen aning om hur man tar bort länkar, funderar ett tag till.
    ha de Fia

  4. skåningen says:

    Har man djur så blir det nog så att man ser saker på ett annat sätt.Jag har skrattgropar i låren…Vilket tema har du nu i bloggen?Kram!

  5. Paula says:

    Oj, vad fint det blev:) VAr hittade du? Önskar dej en bra kväll! Kramar

  6. tess says:

    Jo de är värt mycket med huset… ja vill inte byta men när ja är som ja e å inte klarar av ja då blir de en press som gör att ja mår skit.

  7. Sofia says:

    Haha, jag ska lägga det på minnet :).

    Här är det inget roligt väder heller! Vet inte riktigt om det regnar, men mulet och kallt är det så det räcker till i alla fall… Jag vill ha sooooolen tillbaka!! Och värme 😀

  8. Mystjejen says:

    Så fint allt blev, du är jätteduktig. Här regnar det för fullt…tradigt Kramar o hoppas du får sova gott inatt fina ❤

Leave a Reply

