God morron!

Dra på trissor på trött jag är .

Idag blir det inte många knop gjorda vill jag lova.

Så fort barnen har gått till skolan så däckar jag nog i soffan

Vad skall ni hitta på denna “trötta” måndag ?

DAGENS

DAGENS ONÖDIGA

George W Bush var sheerleader när han gick i skolan.

_________________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

Crazy frogg blev förbjuden i ett antal europeiska länder pga. att han visade sitt könsorgan.

_________________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Den som känner andra är livserfaren, den som känner sig själv är en klok man.

_____________________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Ulf, Ylva

GRATTIS GRATTIS

SKÖT OM ER , MASSOR MED KRAMAR FRÅN MIG ❤


 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

21 Responses to God morron!

  1. Paula says:

    Morn på dej! Tidit uppe ser jag:) Likadant här,,jag är trött….Önskar dej en fin dag! Kramar

  2. Susanne P says:

    Måndagar är den värsta dagen på hela veckan…
    Kram

  3. Lena says:

    Morron!
    Här har nattatjuven varit framme!!! Natten bara försvann)

    Kram

  4. Camilla says:

    Hoppas att du känner dig piggare idag.
    Tisdag…..full fart mot helgen 😉
    Kram!

  5. Camilla says:

    Hur tänkte jag där?
    Jaja…jag får skylla på att jag har jobbat i helgen och att JAG är VÄLDIGT trött.
    För..hallå…det ÄR ju måndag idag.
    Jaja…men ett som är säkert är….Full fart mot helgen 😉
    Kram!

  6. Babs says:

    Ta igen dig du.
    Här regnar det, så idag blir det inget trädgårdsarbete.
    Kram

  7. Renee says:

    Härliga måndag! En lång vecka ligger farmför oss. Jag försöker tänka positivt.

  8. Eva says:

    Oj inte kul att vara såå trött min söta syster jag är lite trött men skulle kunna ligga lite till he he …ha en skön dag ta hand om dig finaste du kram kram

  9. Ojoj, vad du ser trött ut på ögonen 😉
    Sv. Skönt att det gick bra efter huggormsbettet. Fy, vad otäckt, blä!
    Ha en skön dag i soffan.
    Kram
    Susanne

  10. Helene says:

    Nu blogga, läsa bloggar och kaffe…
    Sen jobb !!
    Ha en mysig måndag.
    Kram Helene.

  11. Jane says:

    Usch ja! Måndagar är inte kul…
    Braiga dagens som vanligt.
    Kramar i massor goaste du / Jane

  12. Mia says:

    Blev jättegott i lördags, och det va ju så underbart väder, vi satt utomhus länge o lite senare med lite mer fleeeece men det gick (alla tvingade sig kvar tror jag hehe)

    Vi hade rätt ok väder igår o med balkongpimp o möbelmontering dit ut så var det toppen, blev bra det som gjordes o vilken dag som helst är det helt klart 😀

    Måndagskramisar i massor!

  13. skåningen says:

    Dina ögon ser ut som mina och har ändå inte varit på någon fest ,så jag har inget att skylla på och jag har inga barn att skylla på iheller för att lägga mej i soffan ,men gör det ändå! Saglar du??? Svälj!!!! Baka en Budapest istället!!Ha en fin dag!kram!

  14. Znogge says:

    Hoppas dagen tar sig till det bättre.

    Kram

  15. Lisa says:

    Jag är också trött idag! Hoppas att vi piggar på oss snart!

    Måndagskram,
    Lisa

  16. mystjejen1 says:

    Fina dagens söta alltid kul att läsa:) Hoppas dagen blir bättre för dig…..

    Min mejl adress är : mystjejen@mystjejen.se den hittar du om du läser OM MIG . Kramar söta och grattis till ditt tröstpris 🙂

  17. ansepanse says:

    jag är ju också SÅ trött idag men, men….. på eftermiddagen blir det vovve-promenad och sedan ska jag gå och kolla lite i trädgården 🙂
    bamsekramar till dig vännen

  18. Maria says:

    SV: Jo jag såg det med. Får se hur det slutar 🙂 Kanske blir riktigt roligt 🙂
    Kram kram//Maria

  19. Ingrid says:

    Det är samma här denna måndag, är himla trött! Hoppas du får en bra dag iallafall 🙂 Kram på dej!

  20. Vivi says:

    Hejhej! Nu är man på banan igen, hoppas allt är bra med dig ! Kram

  21. Cattis says:

    Den här trötta måndagen blir det vila i sängen tills det är dags att masa sig iväg till jobbet.
    Det sägs att man ska vila upp sig på helgerna men nu är det tvärtom. Helgerna blir mer slitiga av allt man ska hinna med ute nu än vad det är på jobbet. :)))

    Kram

Leave a Reply

