God kväll

Orkut Scraps - Good Evening

Hej hopp!

Nu har jag parkerat baken för att enbart ägna mig åt bloggen och Spotify.

Så hörlurarna är inkopplade och Lady GaGa sjunger om Alejandro på högsta volym 😀 me like !

Tänk vad musik gör gott för både humör och välmående 🙂

Idag har varit en up and down day.

Den hade varit perfekt om en viss sköterska “lilla du”at mig 😉

Nää jag lugnade mig efter förra inlägget, gör gott att skriva av sig när något gnager en.

Men förutom detta så har dagen gått sin gång.

Varit på utvecklingssamtal med Linda i skolan.

Hon är duktig, men det är lite vi måste jobba på, men jag är väldigt stolt att allt går så bra när hon bytte skola och så för bara någon månad sedan, men hon hänger med och sköter sig fin fint 🙂

Stolt blir man 🙂

Nu skall jag snart kika på Mamma byter bo, jag hade ju eg bestämt mig för att inte se det någon mera gång eftersom jag tycker synd om barnen som är med.

Men får kika lite eftersom banen kikar på detta och tv:n står på 🙂

Hoppas er dag varit perfekt 🙂

Kram kram
Orkut Scraps - Good Evening

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to God kväll

  1. Loppan says:

    Musik är som balsam för själen 🙂 Klarar mig inte utan!

    Sant att det är synd om barnen i “Mamma byter bo”, men samtidigt är det himla kul att se hur olika människor det finns. Ska nog kika lite tror jag.

    Ha en fin kväll.

    Kramis!

  2. Hillevi says:

    Mysigt! Det ka behövas efter att ha tampats med en sådan människa (som i föra inlägget). Bläh!
    Men skönt att det går bra med barnen. Och djuren! 🙂

  3. Lena says:

    Ger dig en kram, och du!!! sådana där människor som lilla du:ar en de borde ha en spark där bak!

    Du är bra tycker jag!

    kram

  4. Calma says:

    Hej där
    Åhh,vad härligt det låter,
    Får fabian ej in Spotify på nya datorn,grr,
    men det är härligt att sitta o lyssna i lurarna,
    Fin blogg du har,
    Skickar go glad bloggkram,Calma:=)

  5. Diana says:

    Jag är helt beroende av min iPod, har den klistrad vid öronen när jag är ute och sen på kvällen strax innan det är dags att sova. gaga är skön, många bra låtar! 🙂

  6. Freja says:

    Haft en bra dag, tack! Nu har jag packat för tjänsteresa resten av veckan, känns mindre bra….

  7. Musik har en fantastisk påverkan!

    Ha en skön bloggkväll!

  8. Sofia says:

    Musik är verkligen underbart till alla sinnesstämningar och kan verkligen som du säger lyfta humöret något enormt!

  9. ewa pihl says:

    Många damer i telefon/ställning tycker om att “lilla du:”a människor.!! Synd att man blir så paff att man inte finner sej med detsamma!! Hoppas att den veckan blir bra och att du får lite ork i kroppastollen! Kram Tycker din blogg är så fin härinne. det är som om det vore ditt hem!! Kramar Pihlan!!
    Och tack för att du gillar mina senaste arbeten. hela lägenheten är full av korseletter band o spetsar!! hi-hi-hi..

  10. mitha53 says:

    Mamma byter bo, där har jag en granne som är med nästa vecka fick jag se på kommande. Sånt där är ju så hemligt när det spelas in.
    Musik är underbart att lyssna på, spelar på känslorna…
    Kram vännen!

  11. Mystjejen says:

    Ja musik är verkligen läkande, spelar härhemma för fullt:) kan inte vara utan den….lät som en fin dag trots allt. kramar om söta ❤

  12. Mysigt med sol och musik! Kram fina du!

Leave a Reply

