Bingolotto

Vad i hela friden har jag gett mig in på ??

Jag har lovat att spela Bingolotto med barnen, måtte ha varit i ett svagt ögonblick.

Men nu så är det lovat å då får det bli så.

Vi hörs i morgon!

Kram i massor

 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Bingolotto

  1. Loppan says:

    Hihi!! *fnissar*

    Hoppas du vinner nu när du ändå spelar!

    Kramar!

  2. Alexander says:

    Det gör inget hoppas jag! Jag har spelat BingoLotto varje vecka sen jag var 7-8 år och flera gånger innan dess. Vissa säsonger har de också haft barntävlingar

  3. Mickan says:

    Lycka till! 😀 Jag håller tummarna att ni vinner! Kram

  4. Mystjejen says:

    Då hoppas vi på vinst för dig, lycka till Kramar ❤

  5. Freja says:

    Lycka till! 😉

  6. Fnulan says:

    Hej fina vännen!
    Nu har jag massor att läsa som jag misat!

    Puss hoppas du vinner!

  7. Emelie says:

    Oh fy, hatar Bingolotto numera, annat var det förr, eller med han där richard, han va cool 🙂

    Tack snälla, nu har jag äntligen hitatt mina klänningar, nu återstår det bara att se om dom passar när dom kommer fram 🙂

    Kram

  8. Jaa, vad gör man? Har man lovat, så har man. Hoppas du vann!
    Kram
    Susanne

  9. Jane says:

    Jag håller tummarna för dig tjejen…
    Kramar / jane

  10. Haha, det var ratt langes en jag spelade bingolotto… Vann du nagot? =) Kram

Leave a Reply

