Oj oj oj

Vart tog denna dagen vägen ?

Har pysslat hela förmiddan, men när middagen kom så var krafterna slut.

Gubben tog med sig barn ut i skogen och plockade ris så jag vart mo alena hemma ,

får man säga att det är gott att vara barnledig några timmar ibland, hmm ja vet egentligen inte , men jag tyckte det var underbart, helt tyst i huset.

Då tänkte jag att jag sätter mig med en god bok, det var så länge sen jag läste något.

Så jag fastnade för sista delen i Twilight serien. “så länge vi båda andas”

Ni som känner mig säger -nää inte den igen 😉

Men jopp den blev det, och jag har nog läst den och de andra Twilight böckerna 10-15 gånger, och dom är lika bra varje gång.

Eg borde jag nog vara för gammal att läsa dessa böcker, men ååå jag älskar dom, så jag är nog ung i sinnet 😉

Men iaf så har jag den förmågan att börjar jag läsa så kan jag inte sluta, så jag drog igång vid 14 tiden, och när jag kikade upp från boken så var kl 19,30. ooops  känner man då.

Men boken är ju tjock , 550 sidor  så jag har några få sidor kvar, men de får jag spara till i morgon 😉

HOPPAS NI HAFT EN LIKA UNDERBAR DAG SOM JAG HAR HAFT IDAG, ❤

HA BÄSTA KVÄLLEN, KRAM KRAM



Myspace Good Night Graphics Good Night Clipart

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Oj oj oj

  1. skåningen says:

    Vissa böcker kan man läsa om och omigen utan att tröttna! Rätt häftig berättelse sedd ur skors perspektiv!Kram!

  2. skåningen says:

    Har kollat igenom din blogg,WOW! vad du är duktig på mycket.Tänk om du hade kunnat komma på träffen och sälja dina armband! Jag tyckte om alla .Ska man skicka mått om man vill köpa? Vet ju inte var du bor.Kram!

  3. Det spelar väl ingen roll…..åldern menar jag, hihi. Måste vara härligt med en bok som man blir helt uppslukad av. Snacka om att tiden rann iväg.
    Joo tack, dagen har varit sååå bra. Några för få timmar bara, hehe. Som vanligt.
    Kram
    Susanne

  4. Fnulan says:

    Smyger in fast ´jag har bloggsemester…. glad jag blir när jag läser att du haft en underbar dag!

    Kram

  5. skåningen says:

    Jag använder klicker när jag tränar in något nytt,har du prövat det??Var bor du i det här avlånga landet?Vilket tema använder du i Word press? Kram!

  6. Mickan says:

    Jag har bara läst första boken än så länge, men ska nog sätta igång med andra boken snart. 🙂 Måste sysselsätta mig med nånting på jobbet när vi inte har annat att göra. 🙂
    Kram

Leave a Reply

