Jaha ja!

Då var klockan mitt på dagen 🙂

Jag har redan hunnit med att sova middag.

Ja! Jag hade bestämt igår att idag skulle jag vara frisk, men nån ville annorlunda, så jag är då minsann lika snorig och hostig som igår . Grrrr.

Tänkte nu när det är så fint ute , så skall jag minsann sätta mig i solen en stund, men märkte ganska omgående att sol och förkylning inte går ihop, så jag var allt snabbt inne igen.

Så här skönt har vi det här, 14,3 i skuggan 🙂

Kesella har kommit på att det är väldigt gott att ligga på Jennifers duntäcke 🙂

Så söt så, en riktig tuffing är detta skall ni veta 😉

Snart kommer mina älskade barn hem från skolan, så skönt för dom att det är fredag så dom kan få vila lite nu under helgen.

Mina sötnötter 🙂

Det var meningen att min andra tvilling Angelica skulle komma hit denna helgen, men det blev ändrat till nästa helg 😦 tråkigt för det var så länge sen jag såg henne tycker jag, usch va man saknar dom när dom inte är hemma.

Hoppas ni har en supermysig dag 😀

Hope you have a good day

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Jaha ja!

  1. Lämnar en STOR krya på kram, hoppas du kryar på dig så du kan njuta av helgen ❤

  2. Vad härligt väder ni verkar ha hos dig… men det är ju lite synd att du inte har möjlighet att vara ute och njuta av solen och värmen när du är så förkyld.

    Men du ska se att du snart mår bättre och då får du gå och och njuta !

    Kesella verkar må så gott där hon ligger i sängen. Jag hoppas att det fungerar bra med halskragen på henne.

    Och vilka söta prinsessor du har där hemma och jag är helt övertygad om att dom kommer njuta av helgens ledighet från skolan lika mycket som mina guldklimpar här hemma.

    Ha en mysig fredag !

    Kram Kram

  3. carina says:

    Vi har oxå fint väder idag 🙂
    Har varit ut på en promenad och känt på den härliga solen!
    Skönt för barnen att det är helg 🙂
    Kramen på dig♥

  4. hihihi Wilda tackar för komplimangen =)

  5. Znogge says:

    Vilka fina tjejer du har men du, sol och förkylning…

    Krya på dig!

  6. Men vad synd att Bloggsvar inte fungerar på WordPress.

    Önskar dig en fantastisk helg tillsammans med dina härliga barn!

    Kram!

  7. Loppan says:

    Oj, vad jag blir avis på ert väder! Här stormar det och för fullt. Klass 2 varning och hastigheten är sänkt på Öresundsbron. De har dock lovar fint vårväder i helgen så det får man hoppas på.

    Gissa vad jag har på armen nu? Blev så himla glad när jag såg att det var ett gråblått armband, precis som jag önskade mig 😉 Gulliga du! Tack ❤

    Sv: En av de saker jag tycker är så underbart med bloggvärlden är just den att man kan hitta människor man har en massa gemensamt med. Är helt övertygad om att man kan hitta vänner som även kan bli vänner utanför cyberspace.

    Ha en fin fredagseftermiddag och än en gång TACK!!!

    Kramar i massor ❤

  8. Sanna says:

    Vad häftigt att vara tvilling!
    Hoppas det går bra för kissen och sova går ju lika bra trots att man har tratt på huvudet. *flina*
    Håller tummarna för er!

    Trevlig helg på dig också och hoppas du slipper regn och blåst!
    Kramisar.

  9. Mia says:

    Tack är så nöjd än så länge!! finlirar sen när det stora är på plats hihi

    Krya-på-dig KRAAAAAAAAAM

  10. Fnulan says:

    Krya på dig! Ta ork och energi från dina fina barn! Barns kärlek är den bästa medecinen!

    Kram i massa

  11. Diana says:

    Hihi, jag sover middag fast att jag inte är sjuk. Jätteskönt ju! 🙂

  12. Viveka says:

    Hej. Är det bra med dig?
    Kram
    Viveka

  13. Helen says:

    Söta töser!
    Det där med klon kan jag inte uttala mig om……..
    men om hon inte lider av det så är det nog inget att bry sig om!

    Ha en finfinkväll!
    Kram

Leave a Reply

