Fredag =)



Ja! vänner , idag är det fredag och jag hoppas att ni njuter lika mycket som jag.

Kesella kämpar på med sin tratt, hon kommer inte överens med den för 5 öre.

Hon är ju en katt som far fram som en buldozer i vanliga fall upp och ner överallt, men nu tar tratten emot och det uppskattas inte kan jag säga.

Testade att ta av tratten igår en stund, men hon börja tvätta såret direkt, så det var bara att sätta på den igen.

Stackars liten .

Men nu har hon börjat äta iaf och det är ju ett gott tecken 🙂

Så alla underbara vänner, vad skall ni hitta på idag?

Jag skall börja dagen som vanligt med en kopp kaffe och kika på de senaste The Vampire Diaries, och Greys Anatomy .

DAGENS !

DAGENS FAKTA

“Stockholm, tillsammans med Reykjavik, har den renaste luften av alla huvudstäder i hela världen. ”

_______________________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

Vatikanstaten är det minsta landet i världen och består av ca: 3000 invånare, bland annat påven!!

______________________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Det äkta miraklet är inte att gå på vatten eller i luften, utan att vandra på jorden.

___________________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Nadja, Tanja

GRATTIS GRATTIS

MASSOR MED GOA KRAMAR TILL ER FRÅN MIG, TA HAND OM ER, SKÖT OM ER OCH MYS IDAG ❤


 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to Fredag =)

  1. Annelie says:

    God morgon i stugan! Ja det är synd om de små liven när de måste ha tratt.

    För min del blir det jobb hela dagen och sedan… så lite som möjligt! =) Kram och ha en härlig fredag

  2. Stackars kissen… Hoppas hon slipper tratten snart! Kram

  3. Mystjejen says:

    Godmorgon fina:) så härligt att läsa att hon börjat äta, så glad jag blir:) usch kan förstå med tratten men blir ju bäst så ett tag framöver. Hoppas hon kryar på sig snart
    Önskar dig en fin fredag kramar söta ❤

    Idag blir det frissan:)

  4. Camilla says:

    Ja..det kan inte roligt att ha en tratt på sig.
    Men ett måste är ett måste.
    Jag ska jobba i kväll och hela helgen så jag vet vad jag ska göra 🙂
    Kram på dig!

  5. Babs says:

    Hahaha, lilla Kesella men hon verkar pigg och snart är allt bra.
    Jag ska börja dagen med att gå på akupunktur för min axel som har tagit stryk efter att jag gick med krycka, sen får jag se vad dagen bjuder på.
    Kram

  6. Paula says:

    Godmorgon på dej! Här blir det städning idag nu på morgonen. Har fått fixar kommentarerna tror jag.
    Idag ska vi fara o handla mat samt kolla på nya köksstolar.

    Ha en bra fredag! Kramar

  7. Paula says:

    Nu igen kommer jag med en fråga….hur får du blogglänkarna dit upp på blogge?
    kramar

  8. Eva says:

    God morgon fina du…hur är det med dig? var i landet bor du? hoppas du får en skön fredag med massa mys finaste söstra kramar tilld ig

  9. Helene says:

    Ha en mysig fredag !!
    Kram Helene.

  10. Jane says:

    Godmorgon vännen!
    UNDERBARA dagen i sin vanliga ordning.
    Stryk Kesella ömt över ryggen från mig.
    Kramar i massor / Jane

  11. ansepanse says:

    skönt att allt ändå är bra med Kesella, självklart är det jobbigt för henne med tratt, stackars liten, men snart slipper hon ju den
    ha en fin-fin fredag – bamsekramar

  12. Mia says:

    Idag blir det först jobb och sen hem för att fira lite helg med husbandet o ev ett par på middag (håll tummarna att de kan, längesen vi sågs) en happy friday helt enkelt.

    Skickar soooliga kramar till dig denna underbara fredag!

  13. Cattis says:

    Det var ett bra ordspråk.

    Att stå stadigt med båda fötterna på jorden är inte det enklaste. :)))

    Kram och ha en bra fredag.

  14. maria says:

    God morgon tjejen 🙂
    Lilla kissen då 😦 Det är inte lätt alla gånger :/ Hoppas hon slipper den snart…
    Ha en super härlig fredag tjejen 🙂
    Stor kram//Maria

  15. tess says:

    Tack för dina ord. Allt ramlar över mgi just nu. När jag mår som sämst är de så de gör. Å jag får panik över allt som bör göras som jag inte orkar. Men de ger sig väl….men tack för att du finns.

    Dagen är okej å jag har tagit tag i allt jag kan inne idag. När solen kommer runt till framsidan ska ja försöka sätta mig lite i solen.

  16. Lina S says:

    Tack, vad snäll du är 🙂 ha en fin fredag!

  17. carina says:

    Stackars lilla kisse och måsta bära denna tratt, men hur ska man göra då?!! Förstår att det är ovant för henne, går in i alla och allt!!!
    Ha en fin Fredag!
    Kramen vännen♥

Leave a Reply

