Ops!!

Det var jäklar i mig attityd på den katta.

Kesella är redan uppe och springer runt, sur och butter är hon.

Det är ovant att se henne sån eftersom hon alltid är så kelen och gosig av sig.

Nu berättade min dotter om en katt som hade blivit steriliserad och blivit helt knäpp efteråt.

Den katten hade varit precis som Kesella, men efteråt så blev hon en ensamvarg och rev alla som ville gosa med henne.

Goodars bara det inte blir så med Kesella, då vet jag inte vad jag gör.

Hon är precis som den katt jag alltid önskat mig, snäll, mysig, kelen och långhårig.

Tänk om hon blir ett monster 😦

Nu är det snart bedtime 🙂

Något som jag har sett fram emot hela dagen, trots att jag sovit middag,

men den här förkylningen gör väl att man behöver sova lite extra kanske.

Men i morgon så är det fredag och då har jag bestämt att jag skall vara frisk från förkylningen.

Ha nu en underbar kväll alla ❤
Myspace Good Night Graphics Good Night Clipart

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Ops!!

  1. fialia says:

    Får väl hoppas att katten e sig lik efteråt, men jag hade inte varit det, hehehehe
    ha de Fia

  2. Loppan says:

    Hoppas hon lugnar sig igen.
    Sov gott och krya på dig!

  3. Susanne P says:

    Jag har bara goda erfarenheter av kastrering och sterelisering (av djur!)
    Hon har nog inte kommit i sitt rätta jag än. Ha tålamod så ska du se att det blir bra!
    Kram

  4. Kesella blir säkert som vanligt. Bara hon får “vakna till” ordentligt 🙂
    Vad bra….att du är frisk imorgon! Då är det bestämt.
    Kram på dig
    Susanne

  5. Jane says:

    Vad skönt att det är överstökat…
    Jag tror hon blir som hon brukar och har varit.
    Kramar i massor jätte finaste du / Jane

  6. Eva says:

    Go kväll fina du…hur har du det? miss you vännen sov gott när det är dax kramar till dig

  7. Anki says:

    De går säkert bra, alla är ju på dåligt humör ibland, människor som katter..*ler*
    Jag vet så lite om katter jag, brukar gosa lite med grannes ibladn men själv har jag inga.
    Håller tummarna för att du är fri från förkylningen i morgon när de är fredag och allt.
    Kramiz Anki

  8. kaffehörnan says:

    Gokväll tjejen
    Hoppas de blir så frisk o vackert pigg
    kram

  9. Calma says:

    Hej där
    Hahaha,,jag har haft flera honkatter,men ingen blivit tossig efteråt,,hoppas det går över,
    fast jag ler lite grann oxå,,
    ha det bäst,kramen från Calma:=)

  10. mystjejen1 says:

    Nä hon blir säkert inget monster, koppla nu av söta, så får vi hoppas att det blir bra…..förstår att du är lite orolig:) kram o sov gott

  11. Jag har bara hankatter så jag har bara erfarenhet av förändringen hos dom. Våran äldsta katt, Mozart är kastrerad. Innan han kastrerades var han ganska sävlig och lugn men efter kastreringen så blev han vild. På ett positivt sätt, han började leka som en kattunge och sprang omkring, men han fortsatte att vara lika kelig och gosig som innan.

    Jag har också vilat middag idag för jag har också åkt på en härlig vårförkylning.

    Önskar dig en härlig kväll!

  12. Fnulan says:

    Det kommer att gå jättebra!! Ta det lugnt bara!!!

Leave a Reply

