7 April, 2011 13:18

Nu har min bäbis kommit hem. Hon är jätteorolig så jag får bära runt henne , då blir hon lugn. Så vad gör man inte för de små liven

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to 7 April, 2011 13:18

  1. Paula says:

    Hej på dej! Här går det nog bra..har ändrat om lite på min blogg:)
    Hur gör jag för att få kommentarerna så att jag inte behöver godkänna varje? Och kanske jag fixar ny bakgrund också..var hittade du din? kramar

  2. Mickan says:

    Aaw, lilltösen då… Hoppas hon piggat på sig lite nu efter ingreppet.

    Tackar så mycket. 🙂 Hihi.
    Nu ska jag dra till gymmet. 🙂
    Kramar

  3. Angelica says:

    Naaaw,vilket sötnos.. Ta hand om henne.

    sv:Jo,då inbjudningarna kom iväg idag,så de borde vara framme hos respektive imorgon!

  4. Znogge says:

    Åh, så underbar!

  5. mitha53 says:

    Ja vad gör man inte för sina älsklingar. Värme och närhet det betyder mycket.
    Hoppas det går bra för henne,men det gör det säkert.
    Kramen på dej!

  6. Loppan says:

    Usch, lilla pyret. Hoppas hon inte blir lika dålig.

    Kramar till dig!

  7. Paula says:

    Jag försökte fara på diskussion, men var där? Kram

  8. Freja says:

    Jag har funderat på en sån där bärsjal som finns för barn. Åtminstone en av mina katter skulle bosätta sig i den om det innebar att han fick vara i min famn hela tiden. Så söt hon är i all sin eländighet!

  9. mystjejen1 says:

    Naaw så söt hon är, ja man gör ju allt för dem ❤ kramar

  10. Fnulan says:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MERA KORT!!!!

  11. Hillevi says:

    Usch, de är ju ynkepynkliga när de varit sövda. Men min lille Harry var likadan efter hans steriliserades, heltuff och skulle ändå vara med. Även om han kröp å knäna.

    Idag kom armbandet, TACK, så jättesnyggt! 🙂

Leave a Reply

