Hejsan igen!

Jag har ett litet issue .

Jag skulle vilja lägga till en frågeruta på min blogg, men det verkar inte vara så lätt.

Antingen så måste man en invitation till Bloggsvar eller så vete sjutton hur man skall gå tillväga.

Finns det någon där ute som vet hur man kan fixa en “frågeruta” till WordPress blogg utan invitation ?

Hoppas någon har ett svar på detta 🙂

 

Kram kram kram till er alla ❤

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Hejsan igen!

  1. kaffehörnan says:

    Jag bloggar ju på blogg.se där måste man ha en invite som du säger. Vet ej hur de funkar hos dig
    Hade jag haft en inbjudan hade du gärna fått en
    Då hade jag öppnat perleporten för dig *ler sen hade vi fikat
    Va rädd om dig tösabit
    kram

  2. Lina says:

    Godmorgon 🙂
    Är tyvärr inte till mycket hjälp där 😦
    Hoppas du får en fin lill lör 😉
    kram

  3. Fina Frun says:

    Ingen aning tyvärr…

  4. Sofia says:

    Måste tyvärr besvika dig med att jag inte har den blekaste. Är inte ens riktigt säker på vad en frågeruta är…
    Hoppas det löser sig!

  5. Annelie says:

    Hmm… sorry… har ingen aning, tyvärr. Ha en underbar dag. Kramar om

  6. Helene says:

    Fråga inte mig, jag kan inget om sånt där = ))
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

  7. Wilda tackar så hjärtligt för nallen =)

  8. ansepanse says:

    sånt där kan jag ingenting om, tyvärr vännen
    bamsekramar

  9. mitha53 says:

    Sällar mig till skaran som inte vet tyvärr. Vad glad jag är för din skull att det inte var det farliga med lungorna. Förstår att du blev strålande glad, som högsta vinsten kan jag tro…
    Nu får du sköta om dig så gott det går,
    Kram på dej!

  10. Sanna says:

    Blev så full i skratt när jag såg din fråga här för jag har ju en sådan ruta på “bloggplatsen” och jag gillar den inte då jag ofta missar att någon skrivit där. Så jag ska ta bort min vid tillfälle och ha bara bloggen öppen för kommentarer.

    Ha en skön tisdag och hoppas ni fick sova en stund och ha det gott.
    Kram/Sanna

  11. Mystjejen says:

    Jag får såna tävlingsinvites ibland från olika sidor fast jag raderar dem…..tipsar dig via mejl om jag får någon ny. Tror det inte går att få in via wordpress.com, men via org tror jag det går…..Kramar

  12. Mickan says:

    Du kan få en invite av mig om du vill? Jag vann en, har inte lagt upp den på bloggen än men jag såg att jag hade invites att dela ut. 🙂
    Kram

Leave a Reply

