God onsdag morron.


Lill-lördag som det så fint heter 🙂

Vaknade som ett skott , eftersom jag hade sånna knepiga drömmar igen, fattar inte hur man kan får till det i drömmarnas värld, men det är ju nästan så man börjar fundera på om man har en skruv lös 😉

Men iaf så tror jag denna förkylning är något som går till historien, är täppt i varenda liten kanal som finns i hela huvudet. Huvudet känns som en basketboll ungefär.

Jennifer är fortfarande hemma, hon är bättre men har en sån fruktansvärd hosta, så det känns inte bra att skicka henne till skolan när hon låter så trots att febern har gett med sig och att hon är piggare.

Får se hur hon mår i morron, å förhoppningsvis är hostan bättre 🙂

Så mina underbara vänner, hur ser dagen idag ut för er ?

Händer det något kul?

NU KÖR VI DAGENS!

DAGENS ONÖDIGA

“Katy Perrys riktiga namn är Katheryn Elizabeth Hudson.”

_______________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

“Jasplans piloter kan inte ha lagat hål i tänderna för trycket gör så att lagningen sprängs”

_________________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

____________________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Vilhelm, Helmi

GRATTIS GRATTIS !

EN STOR KRAM TILL ALLA ER UNDERBARA ❤



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to God onsdag morron.

  1. Loppan says:

    God morgon söta! Tycker du det var svårt att förstå skånska? Hihi! Jo, det kan nog vara knepigt om man inte är härifrån 🙂
    Ha en härlig dag!
    Kramar!

  2. Babs says:

    Jag är också inne i en drömperiod just nu och det är hur galet som helst, tur att riktiga livet är mer strukturerat.
    Så skönt att det inte var cancer du hade, nu kanske en del av problemet går att fixa till, jag tänker på magmunnen och syran.
    Kram

  3. Ingrid says:

    Vad tråkigt att du fortfarande är förkyld! 😦 Hihi, jag undrar lite ibland också om jag börjar bli tokig när jag drömmer! Idag händer inget speciellt! Vi har två födelsedagar idag (min mamma och gubbens lillasyster), men de kommer inte firas förrän i slutet på månaden. Ha en toppendag och krya på dej! Massa kramar till dej!

  4. Diana says:

    Det är läskigt långdragna grejer som går nu, typ förkylningar men de varar lika länge som en influensa om inte längre. Hoppas dotterns hosta blir bättre, jobbigt att gå omkting och hosta hela tiden!

  5. Lena says:

    Godmorgon!

    Ja här blir det jobb hela dagen, fast helst av allt skulle jag vilja krypa ner under en filt:)

    kram

  6. Paulas Blogg says:

    Godmorgon på dej också! Här händer det inte så mycket idag. KAnske en sväng med dammsugaren. HAr skjutsat alla 3 barnen till skolan. Det regnar o är allmänt grått därute. Tur att det inte var typ cancer du hade:) HAr missat lite inlägg igår. Själv mår jag inte så bra. HA en fin dag! Kramar

  7. Nett says:

    Hade en konstig dröm med, den skulel jag ha skrivit om, glömde det.. det får bli snart tror jag 😉 Mellan allt plock här hemma. Kram

  8. Camilla says:

    Samma lika här.
    Täpp i näsan,hosta och ont i halsen.
    Nä…idag så ligger vi bara och tyck synd om oss 🙂
    Kram!

  9. Mystjejen says:

    Godmorgon söta, krya på Er alla, låter tufft, ja har man hosta så blir man helt slut av hostandet, tar på krafterna.
    Sv. Tack det går säkert bra
    Kramisar o ha en fin dag:)

  10. Krya på er…..både dottern och du själv 🙂
    Ha en bra onsdag
    Kram
    Susanne

  11. Jane says:

    Fy för dessa drömmar !
    Jag drömmer så konstigt nu förtiden att jag blir konstig i flera timmat på förmiddagen.
    Underbara dagens i vanlig ordning.
    Kramar i massor / Jane

  12. ansepanse says:

    inte kul med konstiga drömmar, hoppas att förkylningen ger med sig någon gång
    bamsekramar

Leave a Reply

