6 April, 2011 13:13

Dålig bild, men jag och Jennifer har planterat 🙂 så nu är det vår

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to 6 April, 2011 13:13

  1. Stattinskan says:

    Vi har haft barmark och vår ett bra tag nu, men själva värmen verkar inte vilja infinna sig 😉

  2. maria says:

    SV: åh vad duktiga ni är 🙂 Vad härlig med vårkänslor 🙂
    Ha en toppen härlig eftermiddag tjejen 🙂
    Stor kram till finaste du//Maria

  3. Camilla says:

    Oj,vad spännande!
    Tro vad det ska bli för något?
    Jaja…jag får väl vänta och se 🙂
    Kram på dig!

  4. Freja says:

    Här är det fortfarande snö på marken, men snart så!

  5. Lena says:

    Va mysigt!

    kramar

  6. Loppan says:

    Mysigt att plantera. Hoppas det blir lyckat!

    Sv: Söta du ❤ Då är vi 2 som är glada. Är så glad att vi hittat varandra här ute i bloggvärlden.

    Många kramar till dig!

  7. Tack för den påminnelsen. Du fick mig att komma ihåg att jag glömt bort att jag köpt två små odlingslådor, en med persiljefrön och en med basilika. Dags att plantera dom.

    Sv: Du är nu med och tävlar om Bloggsvar på min blogg!
    Lägger till dig på Blogkeen och Bloglovin nu!

    Ha en skön kväll!

  8. Mystjejen says:

    Oj vad spännande så kul att pyssla:-) Kramar söta ❤

  9. diana says:

    Jupp och här är det hemskt dimmigt.

  10. Hillevi says:

    Så pyssliga ni är. Vad mysigt!

Leave a Reply

