God morgon!

neej !! hade skrivit ett långt inlägg så gick katta på det andra keyboardet och vips , poff så var det borta.


Aja, kör en kortare variant .

Tusen tack för att ni håller tummarna för mig idag.

Känns som att jag kommer att behöva det.

Kommer att börja undersökningen kl 11 , sen förhoppningsvis får jag min dom .

Nu kör vi dagens!

DAGENS FAKTA

“Eiffeltornet väger 10 100 ton och består av 7 300 ton smidesjärn och 12 000 järnbalkar, som är sammannitade med 2,5 miljoner nitar.”

________________________________________________________________

DAGENS ONÖDIGA

“I snitt tittar man på 8 hus innan man bestämmer sig för att köpa ett.”

__________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Somliga människor talar i sömnen till och med när de sover.

__________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Irene, Irja

GRATTIS GRATTIS

MASSOR MED KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG 🙂



 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to God morgon!

  1. Camilla says:

    Ska tänka lite extra på dig idag.
    Lycka till!
    Kram!

  2. Fnulan says:

    Godmorgon min solstråle!

    Usch du har en jobbig dag framför dig, hoppas att det går bra! Ska tänka på dig

    puss

  3. carina says:

    Klart det kommer att gå jättebra för dig i dag 🙂
    Sänder bamse kram till dig♥

  4. Susanne P says:

    Jag tänker lite extra på dej i dag!
    Lycka till!
    Kram

  5. Paulas Blogg says:

    Tänker extra på dej idag! många kramar…

  6. kaffehörnan says:

    Håller alla mina tummar för dig

  7. Helene says:

    Gomorron och lycka till !!
    Kram Helene.

  8. Annelie says:

    Jag hoppas verkligen att du kan få några svar efter undersökningen. Håller tummar och tår allt vad det går! Kram och ha en fin dag

  9. Mia says:

    Sitter här o tänker på dig och att allt går bra just precis nu 😀 Bamsekramisar från mig!

  10. ansepanse says:

    hahaha – det där med att prata i sömnen var roligt
    jag tittar just på klockan och då är du på undersökning just nu, tänker på dig vännen och håller tummarna
    bamsekramar

  11. Babs says:

    Kramar om dig och håller både tummar och tår!

  12. mitha53 says:

    Jag håller också tummarna för dig att det går bra,
    Kram vännen!

  13. Håller hårt i tummen och önskar dig lycka till av hela mitt ♥
    Kramkram

  14. Mystjejen says:

    Hej söta, har hållt tummarna idag och även nu, hoppas det gick bra idag. Kramar söta ❤

  15. Jane says:

    Underbara dagens !
    Jag har ju läst både dagens och ditt nya inlägg så jag fortsätter där.
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

