5 April, 2011 16:27

Undra om det blir en groda när den är klar?
Sitter man alldeles mo alena här hemma, gubben är i Kalstad och kollar på ishockey, och barnen gick till morfar. Så nu är det allt väldigt tyst här hemma. Ha bästa kvällen. Kram i massor.
—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to 5 April, 2011 16:27

  1. Freja says:

    Jag älskar grodor! Efter döskallar är det grodor jag får i present av familjen (tror inga andra känner till den här passionen) Har pussat många grodor, riktiga alltså, i mitt liv, men eftersom jag inte är prinsessa var det grodor oxå efter min puss…..

  2. Eva says:

    SÖT och lika go som du tjejen hoppas allt är bra med dig många kramar

  3. maria says:

    vilken gullig groda 🙂 håller du på att göra en sån groda nu ?

    ha det bäst fina du ❤
    kramisar

  4. Nette says:

    Men Gud vilken söt groda! 🙂

    Nattinatt!

    Kram

Leave a Reply

