Men va iii ????

hela friden tar dagarna vägen??

Det är ju inget annat än morgon och kväll nu för tiden.


Återigen tusen tusen tack för era fina kommentarer , det är så roligt skall ni veta 🙂

Nu när man sitter hemma mest hela dagarna och orken har flytt sin väg så är ni verkligen en ljus i allt mörkt som sker.

Men i morron så skall jag till en expert på lungsjukdomar så då hoppas jag att han har någon bot att komma med 🙂

Hoppas att ni har haft en underbar dag, trots att de är måndag 😉

Men i morron är det tisdag och en dag närmare fredag 😉

Skickar över en massa kramar till er alla ❤


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Men va iii ????

  1. Jane says:

    Lycka till hos doktorn i morgon !!!
    Ha en kanon kväll pluttiga gulliga du !
    Kramar i massor / Jane

  2. Lina says:

    Lycka till imorrn! kram

  3. Sanna says:

    Hoppas du får en bra läkare som kan hjälpa dig med dina problem så både lycka till och krya på dig önskar jag.
    Kram/Sanna

  4. maria says:

    hej vännen..

    vad kan det vara i dina lungor ? hoppas du snart mår bättre…

    krya på dig !
    kram

  5. Mystjejen says:

    Lycka till hos läkaren imorgon, hoppas de kan hjälpa dig.
    Ja var tar dagarna vägen, de bara flyger fram…..
    Kram o sov gott fina ❤ styrkekram till imorgon

  6. Har märkt av detta fenomen. Någon har tagit bort dagarna? Bara mornar och kvällar kvar???
    Lycka till i morgon
    Kram
    Susanne

  7. Emelie says:

    Ska hålla tummarna så hårt jag kan för din skull!!!!

  8. carina says:

    Lycka till imorgon 🙂
    Kramen vännen♥

  9. Mickan says:

    Ja, dagarna går fort. Snart är vi i mitten av april… Ett steg närmare sommaren. 🙂
    Hoppas det går bra hos farbror doktorn imorgon.

    Ja, det tycker jag. Jag tror Bur’ts Bees kommer bli riktiga badrumsfavoriter. 🙂
    Kramar

  10. Fin vecka önskar jag dig, och jag längtar redan till fredag! =) Kramar

Leave a Reply

