God middag :)

Good Day2

God middag alla !

Nu har jag suttit och knutit färdigt alla armband som skall skickas till vinnarna.

Iof så var två redan klara, så det var bara två nya att göra.

Sen har jag uppdaterat Makramésidan och lagt till mina senaste påhitt 😉

Sedan måste jag tala om att det är väldigt roligt att ge bort saker när man får så otroligt fin respons tillbaka.

Har kikat runt i vinnarnas bloggar och dom skriver så fint om mig så jag blir alldeles rörd 🙂

Love you !  (fast det vet ni ju redan ) 😀

Tänk så många underbara människor det finns , och jag känner mig så glad att jag får träffa några av dessa här genom min blogg, känns helt underbart ❤

Nu har jag ringt “alla” telefonsamtal som skulle ringas.

Lungmottagningen ville att jag skulle komma ändå fast jag är sjuk, så det kan ju hända att dom hittat något på röntgen , så jag kommer att krypa dit i morgon ändå.

Utvecklingssamtalet är flyttat till nästa måndag kl: 14

Verinärbesök med Kesella blir på torsdag. (stackars min lilla bäbis) 😦

Logopedmottagningen avbokad.

Puhh gott när det nu är klart.

Så nu stryker jag detta på min ” to do list”

Jennifer är hemma från skolan idag oxå eftersom hon är kortfarande kanonförkyld, får se hur det är i morgon om hon kan gå till skolan, annars får hon åka med med sin mor till sjukan.

Molly kryper in under täcket för att trösta sin sjuka lillmatte, och visst ser det ut som att det uppskattas 😉

 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to God middag :)

  1. Viktkamp says:

    lycka till imorgon =)

  2. ansepanse says:

    kom just på att jag också måste ringa några telefonsamtal, krya på sig dottern din, men hon ser onekligen ut att ha det mysigt med mysiga katten 🙂
    bamsekramar till dig vännen

  3. Nett says:

    Härligt när man har betat av en del på listan 🙂 Kram

  4. Mystjejen says:

    Vi älskar dig också ❤ du e så snäll och go på alla vis

    Skönt att få en del åtgärdat av sin lista Kramar o krya på dig

  5. Mia says:

    Blev jättesugen på att prova makramé efter att jag kollat in på din sida! Tyckte du det var svårt i början eller kändes det plättlätt direkt?

    Måndagskramisar

  6. Sicken tur att man har lite sällskap, när man är sjuk. Ser ut som om båda två gillar det, hihi
    Lycka till i morgon 🙂
    Kramar
    Susanne

  7. mitha53 says:

    Mysigt med sängbesök när man är krasslig,och vad är bättre än en varm go kisse…
    Skönt att du fått beta av listan,sånt där brukar hänga över en,
    Ni får krya på er,
    Varma kramar till er!

  8. Helen says:

    Tack för morgon hälsningen! Dagen har gått i ett och fortsätter nog ett tag till, för hästarna ska in!
    Skönt för dig att du fixat undan lite!

    Jag anmälde mig inte till tävlingen för jag har ju redan ett…..men så rart av dig att alla fyra får varsitt!

    Kramar

  9. Camilla says:

    Jätte gulligt av dig att fixa fram två till så att alla vann.
    Vilken tur man ska ha ibland.
    Härligt att alla telefonsamtal är avklarade.
    Kram på dig!

  10. Lena says:

    Visst känns det skönt att kunna stryka måsten som avklarade på listan.. Kram

  11. Freja says:

    Katter är fanmtastiska för sjuka barn. Mina tre älskar att ha nån hemma som de kan kura ihop hos så barnen är alltid varmt inbäddade av mjuka och varma katter!
    Sv: Nog är du kreativ alltid, med blogg och makramé!

  12. Hillevi says:

    Oh, nu fick jag dåligt samvete för att mitt tackinlägg inte kommit ut ännu (det är krivet men jag har inte haft någon tid att blogga.) för jag är ju såå glad, f´låt, men det kommer! 🙂

Leave a Reply

