God eftermiddag.


Kan erkänna att jag är slut som idol.
Jennifer har varit givmild och delat med sig av sina förkylningsbaciller,
och på ett kick så hade halsen svullnat igen och fått feber,detta flög på mig på middagen idag.
Och saken är att jag fick ju inte bli sjuk nu, eftersom jag skall till sjukhuset på tisdag, och då måste jag vara frisk så dom kan kolla lungorna igen.
Aja, det är ju som det är och inget att göra åt.

Stackars, stackars staaackars mig . (ni kan väl inte undgå att se att jag tycker lite synd om mig själv 😉

Så ang tävlingen !!

Eftersom det bara var 4 som anmälde sig , så kommer jag inte att göra någon dragning.

Utan alla 4 kommer att få ett armband var sig. 🙂

S å GRATTIS TILL

Loppan

mystjejen1

Camilla

Hillevi

Skicka mig eran adress så kommer jag att skicka över er vinst 🙂

susann.nilsson@telia.com

Glöm inte att skriva ert bloggnamn, så jag vet vilken blogg som hör vart 😉

Nu skall jag krypa tillbaka under täcket och fortsätta  vara sjuk och tycka lite synd om mig 😉

Ha en underbar kväll kära vänner 🙂

 


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to God eftermiddag.

  1. Hillevi says:

    Usch då, krya på dig!

    Åh, tackar, tackar! Vad snällt! Mailar på studs.

  2. Loppan says:

    Men din stackare 😦 Du får skynda dig att krya på dig!

    TACK! Vad gullig du är som inte drog! Blir jätteglad för jag ville verkligen vinna dina armband. Tack 🙂

    Mailar senare ikväll.

    Kramis!

  3. Paulas Blogg says:

    Usch, vad tråkigt att vara sjuk igen;( Krya på dej nu! Kramar

  4. Mystjejen says:

    Tack snälla söta goa du var med att inte drog. Dem är så jättefina stort tack igen Kramar och krya på dig

  5. Kort says:

    Krya på dig, du får väl en ny tid när du blivit frisk hoppas jag. kramar

  6. Freja says:

    Jag ynkar dig lite, ynk, ynk, hoppas det känns bättre nu och att du blir bättre till tisdag!

  7. Nae….stackars dig. Bädda du ner dig, och var rädd om dig.
    Krya-på-dig-kram
    Susanne

  8. Camilla says:

    Stackars dig.
    Krya på dig!
    Jag har skickat ett mail till dig ang. min adress.
    Tusen tack!
    Kram!

  9. Helene says:

    Krya på dig !!
    Trist att bli sjuk…
    Ha det gott.
    Kram Helene.

  10. carina says:

    Krya på dig lilla vän!
    Kramen♥

  11. mitha53 says:

    Grattis till dom som vunnit,och stackars dig. Jag vet hur du känner dig.Är inne på min andra förkylningsvecka och tycker förbaskat synd om mig. Man får tacka givmilda barnbarn för bacilluskerna,hehe…
    Krya på dig vännen,
    Kramiz!

  12. Susanne P says:

    Åh, din stackare som blivit sjuk!
    Jag tycker så synd om dej!
    Hoppas att det inte blir långvarigt…
    Krya-på-dej-kram!

  13. Nett says:

    Känner mig en aning slut med, och undrar om det är baciller som spökar eller om jag helt enkelt är utarbetad 😉 Krya på dig! Kram

Leave a Reply

