2 April, 2011 18:41

Detta är vad jag har ägnat min eftermiddag åt, virkat ett kakfat. Muffins och dammsugare bjuds det på 🙂 nu håller jag på med att virka ett fruktfat , jättekul. Vill önska er en toppenfin kväll, kram i massor 🙂

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to 2 April, 2011 18:41

  1. Hillevi says:

    Oh, så roligt! Ska nog ta och göra ett par kakor imorgon. har inte riktigt orkat eller hunnit den sista tiden. 🙂

  2. Mystjejen says:

    Ååå så söta dem var, jag såg sådana dammsugare på Ljungs handel så söta så Kramar

  3. Mums, vad dom var söta och fina!
    Väntar spänt på fruktfatet, hihi
    Kram
    Susanne

  4. Mickan says:

    Vad söta små bakelser. 🙂 Duktig du är! 🙂

    Jaa, visst var halsbandet fint. 🙂
    Hoppas du har en skön helg.
    Kramar

  5. Jane says:

    Vad gulligt !
    Du är så pysslig och gosig tycker jag.
    Kramar i massor / Jane

  6. Babs says:

    Precis sånt där håller min syrra på med, de är jättefina, hon gör även godis.
    Kram

  7. Nett says:

    Häftigt 🙂 Jag virkade klart en sjal igår. Har faktuiskt själv funderat på att virka bakelser 🙂 Kram

  8. Loppan says:

    Så fina! Vad duktig du är!

  9. tess says:

    Titta va fina…. de där skulle vår pysselaffär gilla… synd du inte bor här… hon vill ju ha massa saker till sin onsperationsblogg… ler.

Leave a Reply

