2 April, 2011 09:54

Då är mitt påskris klart, eller kan man säga blåbärsris:)

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to 2 April, 2011 09:54

  1. Helen says:

    Så fint det blev……..

    Å biff så gott! Här ska göras kreolskans gryta, det får duga det oxå!

    Ha det så bra!

    Kram

  2. carina says:

    Vad duktig du är vännen 🙂
    Det blev jättefint!
    Kramen♥

  3. mitha53 says:

    Vad fint det blev, och du jag kände doften från dom goa biffarna ända hit,hehe….
    Kram vännen!

  4. Hillevi says:

    Oj, redan nu? Det fixar jag i påskveckan. //Latmasken

    Ps. Är det söndag snart? 😉

  5. Kort says:

    Vilket snyggt påskris, gillar verkligen dina ägg =)
    Önskar dig en toppenhelg! kramar

  6. LadyNight says:

    Först och främst: Vad kul att du vill vara med i min utlottning! Önskar dig lycka till 🙂

    Och sedan angående mönstret på nyckelpigorna, det är bara att maila mig på pysselstund@live.se så skickar jag tillbaka info om betalningssätt mm. Låter det bra? 🙂

    Hoppas du har en mysig helg,
    -LadyNIght

  7. Sanna says:

    Jättevackert och man kanske skulle göra som dig och plocka lite redan nu så hinner blåbärsblommorna komma lagom till påsken. Här kan vi inte ha påskris inne p.g.a allergiker tyvärr.

    Ha en härlig fortsättning på helgen nu också.
    Kram/Sanna

  8. ansepanse says:

    🙂 jag tog också in mitt påskris fast mitt är ju björkris och jag har fjädrar och ägg i
    ditt är jättefint 🙂
    ha en fin eftermiddag och kväll vännen – kramar

  9. Freja says:

    Fint! Får det vara ifred från katterna?

  10. Vad fint med blåbärsris! Här har det inte kommit fram en endaste liten sak, som har anknytning till påsken 😦 Det måste jag nog göra någonting åt, hihi
    Ha en fortsatt bra lördag
    Kram
    Susanne

  11. Nett says:

    Så fint 🙂
    Kram

  12. Loppan says:

    Vad gulligt 🙂
    Hoppas du har en skön kväll.

    Kramar till dig!

  13. Mystjejen says:

    Vad duktig du är en riktig pysslare och superfint blev det också kramar

Leave a Reply

