TÄVLING

Jag tänkte har en liten tävling här hos mig 🙂

Jag tänkte lotta ut två av mina Makraméarmband.

Svart / rosa och ett gråblå / svart.

Så det du kan göra för att delta är att du kopierar in detta i din blogg och länkar till mig, så får ju många chansen att vara med 🙂

Sen att du klickar med  mig på antingen Bloglovin eller Bloggkeen.

Till slut så vill jag förstås ha en kommentar där ni skriver att ni vill vara med 🙂

Tävlingen börjar nu och avslutas på söndag kväll 3:e april.

(obs detta är inget aprilskämt 🙂 )

KLARA…FÄRDIGA …. GÅ ……………….

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to TÄVLING

  1. Loppan says:

    Ja, jag vill gärna vara med och tävla! Helst skulle jag vilja vinna det gråblå/svarta 😉

    Nu ska jag sätta mig och hålla tummarna för mig själv!

    Kram!

  2. mystjejen1 says:

    Jag vill gärna vara med och har länkat här:
    http://mystjejen1.wordpress.com/tavlingar-2/
    och på min framsida av min blogg Kramar

  3. ansepanse says:

    vilka fina makraméband, men jag hoppar nog över tävlingen
    ha en jättefin fredagkväll – kramar

  4. Camilla says:

    Klart att jag är med!
    Men min länkning kommer inte förrän på söndag.
    Hoppas att det går bra.
    Jag kommer att ge dig direktlänken då jag har satt in den.
    Jag följer dig på bloglovin.
    Och jag vill vinna! 🙂
    Kram på dig!

  5. Sanna says:

    Läste ditt fredagsinlägg och blev påmind om att luras 1:a april och undrar vad jag gick på idag!!!!!! hihi

    Tråkigt att du går sjukskriven och hoppas du snart är igång igen så dagarna blir meningsfulla för dig.

    Ha en härlig helg och hoppas vi får se solen!
    Kram/Sanna

  6. Hillevi says:

    Oh, det rosa/svarta skull epassa så fint till min nya klocka jag köpte i måndags! Så jag är verkligen med!
    Lägger så klart till dig och länkar ett inlägg, men kanske inte förrän imorgon, krasslig.

  7. Nett says:

    Så fint, får se om jag kommer ihåg att ta itu med denna tävling vid ett annat tillfälle 🙂 Kram

  8. Camilla says:

    NU har jag länkat!
    Direktlänken dit är:
    http://cammo69.blogspot.com/2011/04/dagen-efter.html#comments
    Ha en toppen söndag.
    Kram på dig!

Leave a Reply

