Nervös

Jupp this is me !

Inte för att jag bryr mig om själva undersökningen,

att röntga sig stående eller liggande eller bli inkörd i nån knepig tunnel spelar ju ingen roll.

Men det jag är nervös för är vad dom kan tänkas hitta.

Vet ju med mig att lungorna inte mår bra i nån vrå, så jag känner mig lite delad.

På ett sätt vill jag ju att dom skall hitta felet, så det kanske kan åtgärdas,

men samtidigt så vill jag ju att dom skall säga att dom inget hittar, fast då måste vi börja om från början, och det vill jag ju inte heller.

Vill ju bli bättre och kunna vara den spralliga tokan som jag eg är.

Så kl 11 åker vi härifrån ner mot sjukhuset.

Känns lite som domedagen.

Aja dom får säga vad dom vill bara jag inte får besök av denna herre.

Så är allt annat okey .

 

massa kramar till alla er underbara som förgyller mina dagar här i bloggvärlden.

Lägger ett fång med rosor här nedan, så glöm inte plocka med dig en innan du går ❤

 


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to Nervös

  1. Man vill ju att dom ska hitta felet, men samtidigt inte. Lycka till i dag.
    Kramar till dig
    Susanne

  2. ansepanse says:

    åh tack vännen, jag tar genast en ros med mig 🙂
    tänker på dig idag och självklart kommer inte DEN mannen på besök till dig
    BAMSE-BAMSE-BAMSE-KRAMAR till dig

  3. Vivi says:

    Jag lovar att hålla tummarna för dig och är du nervös när du röntgas får du tänka på alla här i bloggvärlen som tänker på dig ! 🙂
    Kram

  4. Mia says:

    Jag hoppas ju att de hittar felet och att det inte är något allvarligt, nåt sånt enkelt ska det vara *därmed basta*!!

    Tusen tack för den fiiiiinaste nallen, blev så glad av den, gjorde min morgon på alla sätt och viss, kram till dig för den!

  5. tess says:

    Tusen tack…

    Gud jag förstår dig så väl. Man vill inte att något ska vara fel men ändå mår man ju galet och då vill man ju att de hittar felet… men man vill i så fall att felet inte är så allvarligt…. jag önskar dig all lycka nu…. kramar i massa.

  6. mitha53 says:

    Jag vet precis hur du känner. Man vill att dom ska hitta nåt fel som går att åtgärda,eftersom man mår som man gör.MEN det får inte vara nåt allvarligt. Det ska vi väl inte tro att det är heller. Håller verkligen tummarna för dig vännen,
    Kramizar!

  7. amanda says:

    kolla gärna in på min blogg och svara på dagens fråga! kram

  8. Eva says:

    hej fina kvinna …hur är det med dig? hoppas allt är bättre blir ju lite ororlig för dig…kramar till dig

  9. Paulas Blogg says:

    Nu ska jag hålla tummarna!!!!! Sköt om dej! Jättemånga kramar till dej….Kraaam….

  10. Loppan says:

    Förstår att du är nervös. Jag hoppas de hittar det som är fel så att du kan få ngn behandling och få dina krafter tillbaka.
    Tänker på dig massor och håller tummarna.

    Varma kramar ❤ ❤ ❤

  11. carina says:

    Klart det inte är något fel på dig 🙂
    Önskar dig lycka till!
    Kramen vännen♥

  12. fialia says:

    Får väl hoppas att de hittade ngt som de kan bota bums,
    sköt om dig.
    Fia

  13. Freja says:

    Tack för den virtuella rosen, det är den enda sorts blommor som funkar här 😉 Hoppas allt gick bra idag och att de hittade något som de sen oxå kan åtgärda. Det är vad jag håller tummarna för!

  14. Hur har det gått??? Orolig!
    Kram
    Susanne

  15. Kort says:

    Plockade en ros och önskar dig frisk i brådrappet =)
    Kramar

  16. Hillevi says:

    Kram! (Men lämnade min ros, du får min, jag är nöjd bara med att ha hittat dig, blir alltid glad av att titta in här.)

  17. mystjejen1 says:

    passade på att ta en ros och tusen rosor tillbaks till dig kramar

Leave a Reply

