god morron :)

 


 

Ena dagen vaknar man inte,

och nästa dag är man vaken före

Vaknade halv 3 och kände mig hur pigg som helst.

Tror att det var Wilma som väckte mig från första början genom att trycka mulen upp i fejset på mig och gav mig en puss. Min “lilla” Berner har en mycket mjuk “mule” och pussas kan hon också 😉

Igår kikade jag på filmen Bodyguard, den har jag inte sett på år och dag, och jag vet att jag tyckte den var väldigt bra förr så då kan det vara lite kul att se igen , ibland tycker man inte att filmerna är så bra som man minns dom, men den var minsann lika bra 🙂

Vilken film!!! Gjordes det bättre filmer förr ?? (hihi låter som jag vore dryga 100 år )

Så igår kväll när jag lade mig kom jag på en annan film jag inte sett på länge som jag måste se igen.

“Dansar med vargar”

Men eftersom de när 3 timmar lång så får väl det bli ett helgprojekt.

Idag skall vi ju dra neröver i Sverige för min dotter skall till tandregleringen i Vänersborg och efter det åker vi vidare för min röntgen .

Så det hade kanske inte gjort något om man fick sova en stund till 😉

DAGENS DÅ !

DAGENS ONÖDIGA

“Kiss-bassisten Gene Simmons heter egentligen Chaim Witz, och kommer från Israel.”

__________________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

Om en fånge förr i tiden flydde från fängelset i Alamos i Mexico dömde man de vakter som hade ansvaret för honom att själva sitta av den resterande tiden.

__________________________________________________________________________________

DAGENS ORDSPRÅK

Livet vill väl inget illa, men nog kan det gör ont!

_____________________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Ester                  

GRATTIS TILL ALLA MED DETTA NAMN.

HA EN UNDERBAR DAG, OCH MASSA KRAMAR TILL ER ❤



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to god morron :)

  1. Annelie says:

    God morgon i stugan. Kl 3??! Nog 17 var jag då lika trött denna morgon. Ser verkligen fram emot helgen…

    Oj, så mycket nytt man får lära sig hos dig. Riktigt trevligt inslag med “dagens”. =)

    Jag tycker också att Bodyguard fortfarande är sevärd. Å Dansar med vargar… men det är samma här, länge sedan man såg den och det måste bli under någon helg.

    Ha en härlig torsdag. kramar om

  2. Renee says:

    På det fängelset skulle inte jag vilja jobba. Jag som inte ens kan få pli på mina medarbetare. Skulle aldrig kunna hålla fångarna på plats.

  3. Renee says:

    Tack för nallen!

  4. Stattinskan says:

    … tycker att Tuppen har blivit lat, jag vaknar nästan alltid före honom 🙂
    Svar: Tack för goa nallen 😀

  5. Nett says:

    Ja så kan det vara med sömnen, just nu känns det som att jag skulle kunna sova i 24 timmar 😉 Kram

  6. Emmy says:

    Önskar dig en fin dag!

  7. Paulas Blogg says:

    Ja, ilband är det sådär med sömnen! Oj, Bodyguard….jättebra..Dansar med vargar har jag inte sett.
    Här bir det en jättebra dag! Ha en bra dag! Kramar

  8. fialia says:

    Antingen gjorde de bättre filmer förr eller så är närminnet sämre, hehehe
    ha de Fia

  9. Jane says:

    Jag tycker att det var bättre filmer förr.
    Underbara dagens i vanlig ordning.
    Hoppas att det går bra hos tandregleringen.
    Kramar i massor och kör försiktigt. / Jane

  10. Lina says:

    Riktiga klassiker det där 🙂 Ha en fin dag!

  11. Loppan says:

    Bodyguard var en fantastiskt bra film, tyckte jag då. Borde kanske också se om den.
    Hoppas du fick sova lite till sen.

    Kramar!

  12. mystjejen1 says:

    Du ger så många filmtips, så nu kan man snart spika sig fast i soffan och glo på massvis med spännade filmer:-) Kramar söta ❤

Leave a Reply

