Å underbara ni

För alla era fina kommentarer och varma gulliga hälsningar.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.

NI ÄR BÄST !!!!!

Allt känns ju plötsligt helt underbart,

man kommer hem och öppnar bloggen och hittar era hälsningar, det värmer ända in i hjärteroten.

TACK UNDERBARA NI ❤

Resan ner gick bra, och inte fick jag vänta heller, något som är vanligt på sjukhus, men kom in före min tid, ett under har hänt 😉

Men iaf så fick jag ju lägga mig på någon knepig brits och så körde dom in mig i denna maskinen, hehe

Men allt var klart på ett kick, fast svaren får jag ju vänta på några dagar.

Det är väl denna väntan som är värst tror jag, men ähh klart att de går bra 🙂

Jag är fruktansvärt sliten nu efter denna dagen så jag orkar nog inte kika in till er mer idag, men kommer och kikar in till er i morgon 🙂

Så nu alla ni underbara människor vill jag önska en toppen kväll .



This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Å underbara ni

  1. Loppan says:

    Önskar dig det samma och hoppas du får sova gott i natt ❤

  2. Paulas Blogg says:

    Önskar dej en fin kväll & Hoppas att du får sova ordentligt! Det ska jag försöka …kramar

  3. Sofia says:

    Hoppas allt är väl, man får försöka att inte grubbla och oroa sig för mycket, det tjänar ingenting till!
    Men det finns så mycket man kan göra nuförtiden, så inte ska du behöva vara orolig :)!

  4. carina says:

    Visst är det underbart med värmande ord på bloggen 🙂 håller absolut med dig om det!
    Ha en fin kväll vännen♥

  5. diana says:

    Hoppas att allt är bra med dig. Fick du några svar direkt. Jag har tänkte på dig imorse när jag slog på datorn. Tänkte att ja just det, det var ju idag. Undrar hur det går?
    Kramen.

  6. Maria says:

    Trevlig kväll till dig med och hoppas att du får sova gott hela natten!

    Kram Kram

  7. Fnulan says:

    Inte konstigt att alla bryr sig om dig eftersom du bryr dig om alla…

  8. Susanne P says:

    Nu är vi många som håller tummarna och hoppas på ett BRA provsvar!
    Kram

  9. Calma says:

    Hej vännen!
    Kul att du blir glad,men är ngr dgr sedan jag skrev,
    Ibl får jag lite bloggtorka,men så är det,
    Fin blogg,duktig du är

    Ha d bäst,jag är lite trött,så sängen väntar,
    Kram Calma:=)

  10. Annelie says:

    Hoppas att natten har varit god efter en påfrestande dag. Tack för den goa kramen, den värmde. =)

    Ha nu en riktigt underbar fredag. kramar om

  11. mystjejen1 says:

    Förstår att det måste ha varit en påfrrestad dag, hoppas nu att allt ser bra ut. Kramar

Leave a Reply

