Nu så!!!

Har det väl blitt lite mer fart på kärringen 😉

Har varit nere hos läkaren , och jag kunde inte annat än skratta för dom fick sticka mig flera gånger innan som fick tag i blod, tänkte lite på vad jag skrev här innan att jag tror att dom tar allt mitt blod snart.

I morgon skall jag iväg till sjukhuset för dataröntgen, kan ju bli intressant.

Då skall man visst få åka in i en tunnel.

Skall ju bli intressant å se om man överlever detta 😉

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Nu så!!!

  1. Loppan says:

    Följer dig också på Blogkeen nu 🙂

    Skönt du känner dig lite piggare igen. Lycka till imorgon!

    Kram!

  2. Freja says:

    Klart det inte är kul att vara sjuk, men lite spännande kanske det ändå är med en sån röntgen. Det skulle nog jag tyckt i alla fall.. Du får rapportera hur det var!

  3. Loppan says:

    Lite klurigt är det, men himla kul 🙂

  4. ansepanse says:

    sådan där röntgen har jag gjort och jag lovar att du överlever för det är inte så farligt 🙂
    sv: tack för alla kramar
    sänder några tillbaka till dig också

  5. Lena says:

    Men hur är det fatt?? Låter allvarligt med dataröntgen??..Kram Lena

  6. Fnulan says:

    Vad skönt att du fått lite energi och att du ska bli ordentligt kollad! Överleva måste du!!!

    sv; VAd var det för fel på den klänningen 😉

  7. Fina Frun says:

    Hoppas allt går bra!
    Kram/Fina Frun

  8. Kort says:

    Nu hoppas jag att du får bli frisk snart =)
    Massor av krya-kramar

  9. ewa pihl says:

    Har varit i tunneln.. Jag var harig, men det var JAG det!!?? LYCKA TILL.. Slappna bara av, och försök tänka på nå’n vacker äng eller nåt!! Kramar från Pihlan
    Dom ser i alla fall MYCKET mer i den än på vanlig röntgen. Mjukdelar o sånt!!

  10. mitha53 says:

    Ja en sån röntgen är kanon att dom ser mycket. Man överlever,det finns det som är tusen gånger värre.
    Lycka till vännen,
    Kramizar!

  11. Sussi says:

    Det gäller att inte ha sällskräck 😉

    Hoppas allt går bra imorgon nu
    Kramisar

  12. Fnulan says:

    HAhhahahaha ja men drag ska vi ju ha!!!!!

  13. Emelie says:

    Jag blev röntgad i en såndär tunnel! Lte småkonstigt, men ändå helt okej! Att vänta på provsvaren efteråt var värre, men dock positiva!

    Kram

  14. ewa pihl says:

    Du, OM du inte varit i denna, tror Polska sight,, så GÅ IN.!!! Den är en Guldgruva för dej me’ !!!!
    http://www.bysio.com/
    Nu håller vi tummarna för att du är ren och frisk som snö i din vackra kropp, och VIPS så blev flecka’pigg!! KRAAAAAMAR från Pihlan

Leave a Reply

