God möra

Trött trött

Men koppen kaffe har jag fått 🙂

Kör dagens direkt 🙂

DAGENS ORDSPRÅK

Titta aldrig högre än vad du kan se.

________________________________________________________________________

DAGENS FAKTA

När du nyser stannar alla kroppsfunktioner, t.o.m. hjärtat.

___________________________________________________________________

DAGENS FAKTA (IGEN)

I en vuxen människas kropp finns 206 ben och i ett barns finns 300. När man växer några ben ihop.

______________________________________________________________________________

DAGENS NAMN

Holger, Holmfrid

GRATTIS GRATTIS

MASSA KRAMAR TILL ER , SÅ HÖRS VI NÄR JAG VAKNAT 😉




This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to God möra

  1. Nett says:

    Godmorgon!! Trött är det här med 😉

  2. Camilla says:

    God morgon!
    Här är det en till som är trött.
    Blev andfått bara jag såg på musen som jobbade så hårt 😉
    Kram!

  3. Eva says:

    Hej söstra min….hur har du det? jag sitter oxå här med mitt kaffe o njuter …hoppas allt är bra med dig allafall tusen kramar till fin dig

  4. Tur man inte nyser så ofta!
    Ha en bra dag, när du vaknat till liv ;D
    Kram
    Susanne

  5. Maria says:

    Hoppas att du piggnar till snart och får en fin dag!

    Kram Kram

  6. ansepanse says:

    jag är också trött och kaffet har jag fått i mig
    där har hamstern fullt upp
    bamsekramar till dig vännen

  7. Mystjejen says:

    Haha hamstern var den bästa dagens;) hoppas din dag har varit bra trots läkarbesöket kramisar söta ❤

Leave a Reply

