Måndag då!!!!

God morron!

En ny dag !

Så vad skall man hitta på idag tro?

Jag skall ringa och ändra lite läkartider, för jag har blivit dubbelbokad på torsdag.

Jag kan inte vara på två olika sjukhus på samma tid lixom 🙂

Sen skall jag ner till läkaren och ta nya prover, jisses har väl snart inget blod kvar i kroppen.

Vad skall ni hitta på för något kul idag ?

 

Nu kör vi lite dagens!

 

DAGENS ORDSPRÅK

Det finns många stigar till bergets topp, men utsikten är alltid densamma.

_________________________________________________________________

 

DAGENS ONÖDIGA

I Atacamaöknen i Chile har det inte regnat på 400 år

 

_______________________________________________________________

 

DAGENS FAKTA

En spermie åker fortare än en vanlig moped.

_________________________________________________________________

 

DAGENS NAMN

Malkolm, Morgan

GRATTIS GRATTIS till alla med dessa namn 🙂

 

HUGS FROM ME ❤

 


 


Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Måndag då!!!!

  1. Babs says:

    Jag ska iväg till Ö&B det är allt jag vet än så länge.
    Kram

  2. Eva says:

    God morgon du fina….jag skall till mamma hon flyttar ut från sjukhuset idag ju …många kramar till dig söstra

  3. Renee says:

    Jag skulle gärna vilja se en moped och en spermie tävla med varandra!

  4. Paulas Blogg says:

    idag klädtvätt, vila samt tjejträff ikväll! HA en fin dag! kramar

  5. mitha53 says:

    Japp,nu blev det rätt adress.äntligen!! he,he…
    Det blir lugnt idag,är rätt darrig på benen,men ska ta mig ut med vovven i alla fall.
    Kram vännen!

  6. Annelie says:

    Här är det jobb hela dagen och sedan ska jag öva koreografi en stund. Förhoppningsvis är jag i säng tidigt. Ha en härlig dag! Kram

  7. carina says:

    Men du…. Vi är ju kvinnor så vi kan ju göra två saker samtidigt 🙂 HIhihi!!!
    I dag blir det renbäddning och sedan APT på jobbet!
    Stor kram till dig vännen♥

  8. Lina says:

    Ja, det var mums! Hoppas du få ren bra dag trots “blodtömning” 😉

  9. Mystjejen says:

    Hej söta idag har det varit viloläge hela dagen Kram 🙂

  10. Jane says:

    Härliga dagens.
    Kramar / Jane

Leave a comment