Eftermiddag hos fam Nilsson

Nu har mina älskade ungar kommit hem från skolan, så nu är vi fulltaliga igen.

Ja jo gubben är inte hemma, men det är han så sällan så han räknas inte in längre 😉

Slängde ihop en pastasallad som var jättegod, så nu är vi mätta och glada 🙂

Lånad bild 🙂

Nu vet jag då rakt inte vad jag skall hitta på, får väl kanske bli någon film.

Såg en film tidigare idag.

Chloe hette den och den var inte alls bra.

Väldigt udda och föll mig inte alls i smaken.

HA EN UNDERBAR EFTERMIDDAG ❤


 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Eftermiddag hos fam Nilsson

  1. Loppan says:

    Önskar dig en skön eftermiddag och kväll.

    Kram!

  2. Maria says:

    Gott med pastasallad:-)
    Ha en fortsatt fin dag!

    Kram Kram

  3. Jane says:

    Läste ditt inlägg här nedan och blev JÄTTE arg.
    Tänker inte gå in på det nu.
    Men kan tala om att jag varit med om liknande med min dotter.
    Och det blev ett himla hallå kan jag tala om…
    Jätte mega stötte kramar / Jane

  4. carina says:

    Kul att titta på film i bland 🙂
    I kväll ska jag titta på The grudge 3! Älskar skräckfilmer :))
    Kramen vännen♥

  5. Nett says:

    Vad gott det såg ut med sallad 🙂 Kram

  6. Freja says:

    Men den var ju tydligen både sexy and stylish….

Leave a Reply

