Lixom hur tänker man !!!!!

Hur kommer det sig att jag dragit nitlotten ????

Är jag dömd att ta vara på andras skit hela tiden , bara för att vederbörande tycker att det är tråkigt att plocka bort efter sig själv.

Menar jag måste ju ta bort efter mig själv och tycker inte heller det är kul, men det måste göras, och jag måste plocka bort efter andra också, vad är det som säger att jag tycker det är mer kul än de andra.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hade precis samlat dagens ork och dammsugit och skurat mina golv och sätt mig här vid datorn, när jag hör att det kommer in någon.

Hmm en mobil var glömd, så var huset tomt igen.

Men när jag gick ut i köket så möts jag av STORA, LERIGA skoavtryck hela trappan upp och in i köket.

Då kände jag att nu exploderar jag snart.

Är det inte bondförnuft att man tar av sig skorna innanför  dörren?

Nää uppenbarligen inte i denna familjen, för här vet alla att mamma tycker det är kul och städa och plocka.

DET TYCKER JAG INTE ALLS !!!!!!

Men är väl ganska tvungen om vi inte skall bo i en svinstia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

