It´s söndagmöra redan.


Collections – Blogcollections

God morron alla underbara.

Är vaken i ottan idag, vakande hastigt av ännu en knepig dröm.

Nu de senaste nätterna så har jag drömt så sjuka drömmar så jag tror faktiskt att inte alla skruvar är rätt iskruvade uppe i knoppen på mig.

Så när man drömmer så knepiga drömmar så är det nästan gott att få vakna, även om det är riktigt dåligt med tidsomställningar och grejer.

Min kropp är inte gjort för tidsomställningar, inte på något vis.

det får mig att känna mig så här.

 

Aja nog med gnällande.

Nu kör vi dagens.

 

DAGENS FAKTA

En ankas kvackande ekar inte, och ingen vet varför.

 

DAGENS ONÖDIGA

Det är fler, per år, som träffas av blixten, än som åker fast för fildelning.

 

DAGENS ORDSPRÅK

“Hys alltid den största aktning för en tystlåten kvinna. Ingen kvinna äger större visdom än den som håller munnen.“

DAGENS NAMN

Rudolf, Ralf

Grattis grattis

 

Sen vill jag önska er en toppenfin dag, och sköt om er alla. KRAM KRAM



Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to It´s söndagmöra redan.

  1. Stattinskan says:

    Jag vaknar tidigt oavsett tidsomställningar eller knasiga drömmar 🙂

  2. Paulas Blogg says:

    Usch ja för att ställa om klockan! Hittade dej inte på Fb:( Ska försöka på nytt senare! Ha en fin söndag! Kramar

  3. Paulas Blogg says:

    Hej igen! Angående Facebook;Susann med ett e i slutet?du är ljushårig? Kram

  4. Babs says:

    Jag brukar vakna klockan sju och nu sov jag till åtta, snacka om inbyggd klocka.
    Kram

  5. Loppan says:

    Ja, när man drömmer knasigt och rörigt är det bättre att vakna istället.
    Själv funderar jag inte så mycket på klockan faktiskt. Retar mig mest på att det blir mörkt på vardagsmorgnarna igen.
    Hoppas du får en härlig söndag med massor av vårsol!

  6. Emelie says:

    Tidsomställningar är inte min grej heller, inte det minsta, blä!!
    Som tur är vänjer man sig rätt så fort!!

  7. Eva says:

    Hej du underbara tjej…hur mår du??? hoppas du mår bra & att ingen har skickat dumma mail längre det är tomt utan dig på amelia ännu…ha en fin söndag ta hand om dig tjejen kramar till dig

  8. Jane says:

    Underbara dagens !
    Kramar / Jane

  9. ansepanse says:

    jag tycker heller inte om tidsomställningen, ha kvar vintertiden året om det är ju vår normaltid ju
    ha en fin söndag nu – bamsekramar

  10. carina says:

    Önskar dig en underbar Söndag 🙂
    Kramen vännen♥

  11. mitha53 says:

    Det vore väl bättre ha kvar normaltiden. Det är ju redan så ljust på kvällarna. Jäkla trasslande. Trött och seg blir man också hela veckan sen,
    Kramiz!

Leave a Reply

